  • 11. Data: 2012-05-19 10:33:56
    Temat: Re: Raiffeisen - zmiana TOiP od 1 czerwca
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 18.05.2012 22:14, mx pisze:

    > Ale my wszyscy mamy Visę Classic za 4 PLN do Comfort Direct.

    A to przepraszam, nie zauwazylem, ale i tak jest to krok w bardzo zla
    strone.

  • 12. Data: 2012-05-20 14:53:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 18 May 2012 19:28:03 +0200, Pan Sowa napisał(a):

> [...]
    >
    > - miesięczna opłata za korzystanie z karty Visa Classic będzie
    wynosić 4
    > zł. Jednocześnie podkreślamy, że nie zmieniają się warunki zwalniające z
    > opłaty miesięcznej za tę kartę tj. suma zaksięgowanych transakcji
    > dokonanych kartą Visa Classic winna wynosić min. 250 zł miesięcznie.
    >
    > O ile 1.99 zł za rezerwowy rachunek z tym auto balansowaniem mogłem
    > przetrawić to 4 zł to już jednak bezsensu.
    >
    > Ciekawe kto jeszcze podniesie opłaty ?
    >
    > Wygląda na to że darmowe/tanie rachunki odchodzą w niebyt i wszystkie
    > banki podnoszą opłaty i to na wszystkim.

    Czyżby przygotowanie do zmiany opłat interchange? Od początku było
    wiadomo, że to klienci banków za to zapłacą.

  • 13. Data: 2012-05-22 10:46:15
    Od: "Q" <n...@s...org>

> [...]
    >
    > O ile 1.99 zł za rezerwowy rachunek z tym auto balansowaniem mogłem
    > przetrawić to 4 zł to już jednak bezsensu.

    Skad to wiesz?
    Na stronie raifajzena nie moge tego znalezc
    (maja tam tylko toip - ważna od 01.03.2012)
    a na maila nic mi nie przyslali.. :|

  • 14. Data: 2012-05-22 11:00:04
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Q" napisał w wiadomości grup

    > Skad to wiesz?
    > Na stronie raifajzena nie moge tego znalezc
    > (maja tam tylko toip - ważna od 01.03.2012)
    > a na maila nic mi nie przyslali.. :|

    A nie masz komunikatu w serwisie transakcyjnym?