  • 11. Data: 2004-11-17 18:10:15
    Temat: Re: Raiffeisen - zaczyna się całkiem miło :D
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    KK w RF ma rowniez minusy

    1. jak pomylisz sie i chcac splacic calosc zadluzenia np. 765,53 splacisz
    765,35
    (czeski błąd) to nalicza oprocentowanie od calej kwoty
    np. w mBanku zaplaci sie tylko za te nieszczesne 18gr

    2. operacje w necie pokazuja sie z ok. 6-8 dniowym opoznieniem
    i zawsze data operacji = dacie obciazenia, dopiero na otrzymanym
    wyciagu papierowym mozna sie dowiedziec kiedy konkretna
    operacja faktycznie miala miejsce

    3. przy podpisywaniu umowy wyraznie nie zyczylem sobie platnego
    ubezpieczenia, jednak agent w umowie zaznaczyl inaczej i pobrano
    mi oplate, zlozylem reklamacje i kase mi zwrocili (chociaz musialem
    sie gesto tlumaczyc i zagrozic, ze z karty zrezygnuje jak mnie
    beda chcieli tak w balona robic)

    to tyle moich doswiadczen z KK (mastercard) z RF

    pozdrawiam
    Bob

  • 12. Data: 2004-11-17 18:21:24
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cng45m$k59$...@n...news.atman.pl,
    Bob <b...@p...pl>:
> [...]
    > splacisz 765,35
    > (czeski błąd) to nalicza oprocentowanie od calej kwoty
    > np. w mBanku zaplaci sie tylko za te nieszczesne 18gr

    Jestes PEWIEN tego ostatniego? Faktycznie tak Ci naliczyli? (To wydaje mi
    sie sprzeczne z regulaminem KK w mBanku.)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-11-17 18:32:06
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Bob wrote:
> [...]
    > mi oplate, zlozylem reklamacje i kase mi zwrocili (chociaz musialem
    > sie gesto tlumaczyc i zagrozic, ze z karty zrezygnuje jak mnie

    A czy w tym banku wniosku albo umowy nie podpisuje się osobiście po
    uprzednim przeczytaniu?

    Bogdan B.

  • 14. Data: 2004-11-17 18:38:27
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 17 Nov 2004 19:10:15 +0100, "Bob" <b...@p...pl> wrote:

> [...]
    > mi oplate, zlozylem reklamacje i kase mi zwrocili (chociaz musialem
    > sie gesto tlumaczyc i zagrozic, ze z karty zrezygnuje jak mnie

    ja jestem wyczulony i złożyłem rezygnację od razu z wnioskiem (i kopia
    dla mnie :-)

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 15. Data: 2004-11-17 18:45:11
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > ja jestem wyczulony i złożyłem rezygnację od razu z wnioskiem (i kopia
    > dla mnie :-)

    ja tez jestem wyczulony (nawet bardzo), zrezygnowalem a pozniej sie
    podpisalem....
    niestety dalej cos nawalilo, ale finalnie kase oddali

    nie liczyla sie kwota (4,60zl) ale sam fakt takiego traktowania

  • 16. Data: 2004-11-17 18:46:44
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Jestes PEWIEN tego ostatniego? Faktycznie tak Ci naliczyli? (To wydaje mi
    > sie sprzeczne z regulaminem KK w mBanku.)

    zawsze splacam 100% zadluzenia i 3x sprawdzam czy sie nie pomylilem
    (kiedys mi sie to zdarzylo w bzwbk, ale po reklamacji naliczone odsetki
    oddali)

    w mBanku nie mialem takiego przypadku, ale z ciekawosci zadzwonilem
    i zapytalem na mLinii jak to u nich wyglada.......i wygladalo dobrze ;-)

  • 17. Data: 2004-11-17 19:18:03
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Bob napisał(a):

> [...]
    > 765,35
    > (czeski błąd) to nalicza oprocentowanie od calej kwoty
    > np. w mBanku zaplaci sie tylko za te nieszczesne 18gr

    Dziwne. Jakbym czytał na http://www.kartyonline.pl tekst o CitiBanku :>

    Pisano tam *dokładnie* w ten sam sposób

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 18. Data: 2004-11-17 19:53:18
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Dziwne. Jakbym czytał na http://www.kartyonline.pl tekst o CitiBanku :>
    >
    > Pisano tam *dokładnie* w ten sam sposób

    Bravo, tam sie dowiedzialem o tym, ze banki roznie reaguja
    na tego typu "czeski błąd" i dlatego
    orientowałem się jak to wyglada w przypadku kart
    przeze mnie posiadanych.

  • 19. Data: 2004-11-17 21:17:56
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message

    > Dziwne. Jakbym czytał na http://www.kartyonline.pl tekst o CitiBanku :>
    >
    > Pisano tam *dokładnie* w ten sam sposób

    Ale jaki? W Citi gdy roznica miedzy kwota do spacenia a faktycznie splacona
    jest mniejsza niz 1PLN zadne odsetki nie sa naliczone ( ani od 18 gr, ani od
    765,53PLN).

    Maciej

  • 20. Data: 2004-11-17 21:21:21
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    splacona
    > jest mniejsza niz 1PLN zadne odsetki nie sa naliczone ( ani od 18 gr, ani

    nie wiem jak jest w citi (nigdy nie mialem ich karty), mam doswiadczenia z
    kartami
    z bzwbk, rf i mbanku

    najgorzej jest w rf a najlepiej w mbanku (z punktu widzenia klienta)