  • 21. Data: 2012-05-26 01:22:19
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich używacie ?
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:jpoomg$b2m$1@inews.gazeta.pl...

    > dobrze wydane pięniądże i są z tego przyjemności, lubie Panie i lubię ich
    > nagie ciała.
    Ups... nie jestes przypadkiem siakis paskudny ? - LOL

  • 22. Data: 2012-05-26 11:33:21
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl> napisał w
    > wiadomości news:jpoomg$b2m$1@inews.gazeta.pl...

    > Ups... nie jestes przypadkiem siakis paskudny ? - LOL

    w ciagu jednej nocy ile kobiet Ci sie rozbierze ?

  • 23. Data: 2012-05-26 13:01:04
    Temat: Re: Rachunki bankowe - jakich u?ywacie ?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Seba_Fan napisał(a) :
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > A co sprawy inwestycyjne mam uzgadniać w tłumie, żeby słuchali!

    Rozmawiać o inwestycjach w banku? Banku???

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 24. Data: 2012-05-27 09:15:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 25 May 2012 22:04:37 +0200, Seba_Fan napisał(a):

    > Oczywiście, że nie!

    To odpowiedź na które pytanie? :>

    > Ja nie trzymam.

    Sknera, co nic nie ma na kontach :)

    AK

  • 25. Data: 2012-05-27 10:53:49
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a) :

    > To odpowiedź na które pytanie? :>

    Statystycznie, na ostatnie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 26. Data: 2012-05-28 09:02:17
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > To odpowiedź na które pytanie? :>

    > Sknera, co nic nie ma na kontach :)
    >
    > AK

    dokładnie było na ostatnie!

    Jakoś przez ostatnie parę lat unikałem banków bo można pięniądże inwestować
    poza bankami.
    Choć lata 90 były piękne.

    Ale to już nie na temat.

  • 27. Data: 2012-05-28 09:04:43
    Od: "Seba_Fan" <s...@g...skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:jpqd49$en9$1@inews.gazeta.pl...
    Seba_Fan napisał(a) :
    > Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > A co sprawy inwestycyjne mam uzgadniać w tłumie, żeby słuchali!

    Rozmawiać o inwestycjach w banku? Banku???

    Banki są czesto pośrednikiem.
    Też w bankach mają działy inwestycyjne, Ty myślisz, że bank to tylko lokata,
    szkoda widać z Tobą rozmawiać. Myślałem, że coś tutaj się zmieniło w ciągu
    10lat, widać idzie to w zła stronę, taka to już młodzież strasznie mądrą
    udaje.
    Życzę miłego dnia.