  • 1. Data: 2003-09-21 14:22:43
    Temat: Pytanie o zakup mieszkania
    Od: Daniel <d...@k...pl>

    Mam pytanie czy kupowaliście Państwo mieszkanie za pośrednictwem firmy
    developerskiej mam tu na mysli np:JW CONSTRUCTION Z WARSZAWY
    Proponują korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    Czy ktoś może coś powiedziec na ten temat - może jakies opinie???
    Lub własne doświadczenia?

    Daniel

  • 2. Data: 2003-09-21 14:36:11
    Temat: Re: Pytanie o zakup mieszkania
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Daniel wrote:
> [...]
    > Proponują korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    > Czy ktoś może coś powiedziec na ten temat - może jakies opinie???

    pl.regionalne.warszawa - tam jeszcze sprobuj. Co do banku (czy jego oferty
    kredytowej) - rozne znajdziesz tutaj opinie ;) Fakt aktem, ze jak na taki
    "swiezy" bank niezle sie to sprzedaje (ach ten marketing :).
    Co do developera - to na tej drugiej grupie proponuje sie dowiedziec.
    Co do kredytu zobacz czy czasem nie dostaniesz lepszych warunkow w Kredyt
    Banku i PKO BP lub BPH PBK - bo te banki mocno promuja teraz kredyty
    mieszkaniowe, chociaz jak maja podpisana umowez Multi to mozesz miec duzo
    mniej problemow z otrzymaniem takiego kredytu i wszystkimi formalnosciami
    (co sie wiaze i z ostateczna cena - np. ubezpieczenie kredytu itp). No ale
    jak masz tak maly wklad wlasny, to warto poszukac -> daj warunki jakie daje
    JWC a nasi grupowi eksperci (he he, tak tak Tensor, ciebie mam na mysli)
    powie Ci, czy jest to warte zastanowienia czy nie.

  • 3. Data: 2003-09-21 19:36:49
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Daniel <d...@k...pl> napisał(a):

    > Mam pytanie czy kupowaliœcie Państwo mieszkanie za poœrednictwem firmy
    > developerskiej mam tu na mysli np:JW CONSTRUCTION Z WARSZAWY
    > Proponujš korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    > Czy ktoœ może coœ powiedziec na ten temat - może jakies opinie???
    > Lub własne doœwiadczenia?

    Zgadzam się z pzedpiszcą. W przyapdku developerów często bywa tak, że stosują
    chwyt marketingowy twierdząc, że współpracują z takim czy innym bankiem.
    Generalnie polega to na tym że developer wie jakie formularze przygotować dla
    tego czy innego banku, plus ma kontakt z jakimś agentem który "chodzi" koło
    jego spraw. Może procedura przebiega wtedy ciut sparwniej, ale to w żaden
    sposób nie wpływa na fakt, że dostaniesz większy lub korzystniejszy kredyt
    niż gdybyś zjawił sie w tym banku "z ulicy". No chyba że JWC w jakiś sposób
    na podstawie umowy z bankiem partycypuje w kosztach/zabezpieczeniach takiego
    kredytu, ale jeśli by tak było, to ciężko się zdziwię.
    Co do samego developera, to zaglądnij na forum Nie daj się developerowi w
    portalu gazeta.pl i radzę dobrze przecztać umowę.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2003-09-21 19:54:53
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Opalski wrote:
    > podstawie umowy z bankiem partycypuje w kosztach/zabezpieczeniach
    > takiego kredytu, ale jeśli by tak było, to ciężko się zdziwię.

    No kiedy to przyjda czasy, ze kredyt bedzie sie bralo u.... developera - jak
    to ma miejsce na przyklad na zachodzie. Oni ladna sekuratyzacje pewnie robia
    i takie tam i zarabiaja ladnie. Moze sie to zmieni za kilka(nascie :) lat.
    Co do konkretnego przypadku to jak sadze po ogloszeniach z roznych gazet
    dosc duza firma, wiec moze miec na przyklad takie udogodnienia, ze bank wie
    co i jak i szybko podpisuja stosowne umowy. W sumie jak bank trzyma lape na
    hipotece mieszkania - to czego chciec wiecej?

  • 5. Data: 2003-09-21 21:43:59
    Od: Panda <p...@t...pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2003 14:22:43 GMT, Daniel
    <d...@k...pl> napisał(a):

    >Mam pytanie czy kupowali?cie Państwo mieszkanie za po?rednictwem firmy
    >developerskiej mam tu na mysli np:JW CONSTRUCTION Z WARSZAWY

    Ciekawa firma, popatrz tutaj - poszukują pieniędzy :))
    http://glinki.com/?l=XBq4

  • 6. Data: 2003-09-21 22:28:46
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    Daniel <d...@k...pl> writes:

> [...]
    > Proponujš korzystny zakup z niskim wkladem własnym 5 % w MULTIBANKU.
    > Czy ktoœ może coœ powiedziec na ten temat - może jakies opinie???

    Co do kredytu się nie wypowiem ale JWC jest dosyć znane z tego że
    buduje badziewnie. Taki efekt:
    http://www.jerozolimskie.pl/forum/showflat.php?Cat=&
    Board=usterka&Number=27255&page=0&view=collapsed&sb=
    5&o=&fpart=1
    nie jest wcale unikatem, podobny zaobserwował także znajomy
    mieszkający na innym osiedlu budowanym przez JWC (tamże firma
    tłumaczyła odpadający po niecałym roku eksploatacji zewnętrzny tynk
    faktem, że wiały za silne wiatry). Polecam też inny link z osiedla
    Jerozolimskie
    http://www.jerozolimskie.pl/index.php?m=4&a=galeria&
    num=12
    a także trochę googleowania.

    Z własnego doświadczenia (ostatecznie mieszkania u nich nie kupiłem
    ale rozmawiałem) mogę uprzedzić, że doradcy JWC informują o ofercie,
    hmm, dość tendencyjnie.

  • 7. Data: 2003-09-22 10:09:17
    Od: "Lesio5" <I...@w...peel>

    napisał w wiadomości news:bkkd1h$3gj$1@news.onet.pl...

    > pl.regionalne.warszawa - tam jeszcze sprobuj.

    Raczej na pl.rec.dom

    --
    Leszek Grelak vel Lesio5
    Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG