  • 1. Data: 2002-04-28 16:39:17
    Temat: Pytanie o Citi.
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Mając KK VC mam dostęp do CitiPhone za darmo, ale otwierając konto w Citku
    opłata za CitiPhone wynosi 3 PLN. Czy rezygnując z CitiPhone przy otwieraniu
    konta stracę również darmowy dostęp poprzez KK? Czy też funkcjonuje to
    niezależnie? I jeszcze jedno agent Ctka mówił iż teraz zwolnione z opłat za
    prowadzenie jest CitiKonto już przy wpłatach 500 PLN. Czy ktoś potwierdza?
    Nie dzwonię do CitiPhone bo wiem iż odpowiedzi mogą być różne ;) Bo konto w
    marmurze za 2 PLN ma wtedy sens.

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 2. Data: 2002-04-28 17:11:50
    Temat: Re: Pytanie o Citi.
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.
    Użytkownik "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    I jeszcze jedno czy zakładanie nowego odbircy, definiowanie zlecenia,
    przelewu nie jest potwierdzane żadnym hasłem, pinem, kodem, itp. Czyli
    znając tylko numer karty i i-Pin mogę zroBić wszystko?
    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM

  • 3. Data: 2002-04-28 17:24:57
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    > I jeszcze jedno czy zakładanie nowego odbircy, definiowanie zlecenia,
    > przelewu nie jest potwierdzane żadnym hasłem, pinem, kodem, itp. Czyli
    > znając tylko numer karty i i-Pin mogę zroBić wszystko?

    Tak jest, znajac numer karty debetowej do konta oraz i-PIN mozesz zrobic
    wszystko, nie ma juz dodatkowych zabezpieczen (no poza faktem, ze w trakcie
    komunikacji z bankiem stosowany jest protokol szyfrujacy, ale to standard).
    I jeszcze masz mozliwosci zmiany i-PIN'u w dowolnej chwili.

    Daniel

    --
    "Kazal im nosic staniki dla dobra ojczyzny,
    a to komunistyczne dziwki."

  • 4. Data: 2002-04-28 20:05:04
    Od: <l...@p...onet.pl>

    "Amehat" <a...@a...net.pl> napisał(a):

> [...]
    > : Nie dzwonię do CitiPhone bo wiem iż odpowiedzi mogą być różne ;) Bo konto

    Z tego co wiem to z opłaty za CitiPhone po prostu nie możesz zrezygnować co
    czyni Twoje pytanie bezprzedmiotowym

    > I jeszcze jedno czy zakładanie nowego odbircy, definiowanie zlecenia,
    > przelewu nie jest potwierdzane żadnym hasłem, pinem, kodem, itp. Czyli
    > znając tylko numer karty i i-Pin mogę zroBić wszystko?

    Tak, do kwoty bodaj 5000 zl dziennie

  • 5. Data: 2002-04-28 20:58:26
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    otwieraniu
    > konta stracę również darmowy dostęp poprzez KK? Czy też funkcjonuje to
    Tak niezaleznie. Nie wiem tylko czy mozna zrezygnowac z citiphone do konta
    :((

    > I jeszcze jedno agent Ctka mówił iż teraz zwolnione z opłat za
    > prowadzenie jest CitiKonto już przy wpłatach 500 PLN. Czy ktoś potwierdza?
    Nie 500zl, tylko 2500zl i nie wplaty tylko srednie saldo. Chyba, ze jest
    jakas promocja ?

    > I jeszcze jedno czy zakładanie nowego odbircy, definiowanie zlecenia,
    > przelewu nie jest potwierdzane żadnym hasłem, pinem, kodem, itp. Czyli
    > znając tylko numer karty i i-Pin mogę zroBić wszystko?
    Tak :) do 5000zl/dzien