    From: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przewalutowanie
    Date: Fri, 29 Feb 2008 12:20:14 +0100

    Użytkownik <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1a4f.0000003c.47c7e849@newsgate.onet.pl...

    > Kolega marekz napisał tu wczoraj o k redycie w USD i zaczynam się temu
    > przyglądać.

    Ale ja to pisałem tylko w wariancie gdybym już *musiał* przewalutowywać,
    ktoś by mnie zmuszał albo coś... Dobrowolnie bym tego nie zrobił.

    Uważam, że USA w najbliższych latach może zapłacić wysoki rachunek za swoje
    obecne działania. Może być krótki potężny dołek USA do innych walut. I gdyby
    takie coś nastąpiło, to wykotrzystałbym ten moment do powrotnego
    przewalutowania na PLN albo EUR.

    Ale ogólnie uważam, że to jest niezdrowe. Jak chcesz spekulować na walutach
    są do tego lepsze instrumenty, które działają szybciej, w każdej chwili
    możesz z nich wyjść bez istotnych dodatkowych kosztów. Czemu akurat uparłeś
    się aby robić to przy użyciu tak niepłynnego instrumentu jak kredyt hipo
    pozostaje dla mnie zagadką.

    marekz