  • 1. Data: 2006-06-13 06:42:34
    Temat: Przeniesienie całości kwoty z eKonta na eMAx Plus - można?
    Od: madzia <h...@h...pl>

    Niby to mBank pisze że nie trzeba mieć stałych wpłat i nic się nie płaci
    za prowadzenie rachunków. Jednak jeśli przeleję wszystko co mam na
    eKoncie do eMax+ to czy nie zostanie mi obciążone eKonto na minusie?

  • 2. Data: 2006-06-13 07:01:14
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    madzia napisał(a):
    > Niby to mBank pisze że nie trzeba mieć stałych wpłat i nic się nie płaci
    > za prowadzenie rachunków. Jednak jeśli przeleję wszystko co mam na
    > eKoncie do eMax+ to czy nie zostanie mi obciążone eKonto na minusie?

    Nie. Chyba, że wprowadzą jakieś opłaty, albo masz aktywne jakieś usługi
    dodatkowe (np. polecenie zapłaty).

    ch.

  • 3. Data: 2006-06-13 07:05:34
    Od: madzia <h...@h...pl>

    >...Chyba, że wprowadzą jakieś opłaty...

    Nawet nie strasz :-/

  • 4. Data: 2006-06-13 08:11:22
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 13 Jun 2006 09:05:34 +0200, w <e6lo7r$dn0$1@nemesis.news.tpi.pl>, madzia
    <h...@h...pl> napisał(-a):

    > Nawet nie strasz :-/

    Kwestia czasu ;)

  • 5. Data: 2006-06-13 09:09:02
    Od: "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl>

    "madzia" wrote
    > Niby to mBank pisze że nie trzeba mieć stałych wpłat i nic się nie płaci
    > za prowadzenie rachunków. Jednak jeśli przeleję wszystko co mam na
    > eKoncie do eMax+ to czy nie zostanie mi obciążone eKonto na minusie?

    Ja nie mam stałych wpłat na ekonto ale jak coś tam wpłacę zawsze przelewam
    na eMax+
    na ekoncie z reguły mam jakieś 5 groszy, to tak żeby coś było:-)
    jeśli masz jakieś polecenia zapłaty z ekonta to zawsze możesz zostawic
    odpowiednią kwotę na ich pokrycie
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 6. Data: 2006-06-13 14:25:55
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    r...@a...net.pl pisze:

    > Kwestia czasu ;)

    Radek - uspokój się ;-) Już bessę na GPW wykrakałeś :-P

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 7. Data: 2006-06-13 21:15:06
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "sumi" <s...@p...onet.(wytnij)pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie mam stałych wpłat na ekonto ale jak coś tam wpłacę zawsze przelewam
    > na eMax+
    > na ekoncie z reguły mam jakieś 5 groszy, to tak żeby coś było:-)

    Jestes przesadny???

    Pozdrawiam
    SDD