eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrzelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed 20-tym, jak jest gdzie indziej ?? › Re: Przelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed 20-tym, jak jest gdzie indziej ??
  • Data: 2002-01-18 19:21:02
    Temat: Re: Przelewy podatkowe BZWBK - zdążyli przed 20-tym, jak jest gdzie indziej ??
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark"
    > Blad w dedukowaniu :-)) (...) Przyglądałem się jak
    > to w swoim przykładzie (format pdf) podał BSK. Tam
    > rzeczywiście jest format wielolinijkowy i
    > /TXT/DEC.RYCZAŁT jest w drugiej lini.

    no widzisz - dobrze dedukuje
    zauwaz ze na stonie informacyjnej BZWBK tekst przelamany jest dokladnie po
    35 znakach - przypadek?
    zobaczymy czy inne e-banki tez w zwiazku z tym wprowadza "specjalny format"
    transakcji - BZWBK nie wspominal ze cos takiego ma a ja nie moge sprawdzic
    bo mam jedynie podglad na rachunek (bierny dostep internetowy)
    *** blad ***