  • 1. Data: 2004-07-26 13:52:30
    Temat: Przelew mBank -> Nordea Bank
    Od: "Michael" <m...@k...pl>

    Witam

    Jak długo idzie przelew z mBanku do Nordea Bank? O której godzinie jest go
    najkorzystniej zlecić?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-26 14:15:19
    Temat: Re: Przelew mBank -> Nordea Bank
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 15:52:30 +0200, w <ce32ak$1af2$1@omega.artcom.pl>, "Michael"
    <m...@k...pl> napisał(-a):

    > Jak długo idzie przelew z mBanku do Nordea Bank?

    Jeśli zlecisz do 13:25 to z mBanku wyjdzie w ten sam dzień.

    > O której godzinie jest go
    > najkorzystniej zlecić?

    A co, mBank wprowadził dynamiczną cenę zależną od godziny zlecenia? (albo
    10-tego każdego miesiąca przelewy płatne 2zł/szt. :))

  • 3. Data: 2004-07-26 15:12:41
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Michael <m...@k...pl> wrote:

    > Jak długo idzie przelew z mBanku do Nordea Bank? O której godzinie jest go
    > najkorzystniej zlecić?

    http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2004-07-26 15:28:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Miernik wrote:

    > http://www.miernik.ctnet.pl/money/bank_acc_param-pl.
    po.php

    jakie kodowanie liter ustawic - zawsze krzaczki mi pokazuje
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-07-26 15:47:49
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    blad <blad201@_w_y_t_n_i_j_o2.pl> wrote:

    po.php

    > jakie kodowanie liter ustawic - zawsze krzaczki mi pokazuje

    To masz zepsutą przeglądarkę. Jest w nagłówkach:

    Mi działa, zarówno pod ELinks http://www.elinks.or.cz/ jak i pod
    Kazehakase http://kazehakase.sourceforge.jp/

  • 6. Data: 2004-07-27 09:25:54
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

    >Jak długo idzie przelew z mBanku do Nordea Bank? O której godzinie jest go
    >najkorzystniej zlecić?

    Idzie różnie, ale jeśli wyślesz przed ostatnią sesją wychodzącą z mBanku, to
    powinien tego samego dnia wieczorem być w Nordei.
    Wydaje mi się, że najkorzystniej jest zrobić przelew mBank->Nordea w nocy,
    albo poprzedniego dnia ustawić na dzień następny. Wtedy wyjdzie z mBanku w
    pierwszej sesji Elixiru (ok. 6 rano) i już ok. 11:00 ma szansę być
    zaksięgowany w Nordei.

    Hubert
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl