  • 1. Data: 2005-07-21 20:32:13
    Temat: Przelew bankowy za granice (Niemcy)...
    Od: "M.G." <m...@p...onet.pl>

    Czesc,
    czy jest mozliwy przelew na konto do Niemiec z wlasnego konta internetowego
    np. mBanku ?
    Czy mozna go zrealizowac jak kazdy inny przelew ?
    Czy sa jakies ograniczenia, wymogi ?
    Prowizja ?
    Moze ktos juz przerabial temat i mi podpowie ?

  • 2. Data: 2005-07-21 20:43:14
    Temat: Re: Przelew bankowy za granice (Niemcy)...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    M.G. <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Moze ktos juz przerabial temat i mi podpowie ?

    Pan Archiwum.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 3. Data: 2005-07-21 21:06:28
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    M.G. <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy sa jakies ograniczenia, wymogi ?
    > Prowizja ?
    > Moze ktos juz przerabial temat i mi podpowie ?

    zapytaj na MLini czy przypadkiem nie musisz rezydenta zagranicznego zglosic -
    lub po prostu zapytaj jak sie wtedy taka sprawa ma bo moge cos krecic...

  • 4. Data: 2005-07-21 21:36:38
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > Czy sa jakies ograniczenia, wymogi ?
    > Prowizja ?
    > Moze ktos juz przerabial temat i mi podpowie ?
    nie ma takiej mozliwosci czyli wprowadzaja od 2-3 lat i wprowadzic nie moga

  • 5. Data: 2005-07-22 12:48:23
    Od: "Cyprian Sawicki" <c...@g...pl>

    > czy jest mozliwy przelew na konto do Niemiec z wlasnego konta
    internetowego np. mBanku ?

    W mBanku to chyba nie mają zagranicznych przelewów, natomiast w Multibanku
    (też BRE) zdecydowanie tak, ostatnio taki przelew robiłem, tylko nastaw się
    na koszta co najmniej rzędu 26 zł. Przelew można wysyłać przez net, musisz
    tylko znać numer konta w formacie IBAN i kod SWIFT/BIC.

    Jeśli znasz numer konta tylko w formacie BLZ + krótki numer konta to tutaj
    masz http://pl.ibanrechner.de/iban_und_bic.0.html?&L=4 fjuczer do zamiany na
    IBAN.

    Pozdrawiam
    C. Sawicki