  • Data: 2004-02-25 10:03:06
    Temat: Re: Przelew PKO BP > Inteligo
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> napisał w
    wiadomości news:c1hnrn$3fu$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Owszem. Te wpłaty zręcznie udają, że idą elixirem, są do tego
    wykorzystywane
    > interfejsy elixirowe. Ale faktycznie nie opuszczają PKO BP.

    To jak ten ichni system się zwie. Pytałem "Panienkę z okienka", a ona, że
    eliksir, bo na pewno nie Cesar ani tym bardziej Sybir...?
    Jakby poszło Cesarem, to byłoby OnLine - zatwierdzenie, minuta i pieniądze
    na koncie...
    Czt ta transakcja zahacza o KIR...?
    Bo jeśli nie, to nie rozumiem tego ich systemu...
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...