  • 1. Data: 2008-10-08 21:42:23
    Temat: Przeksztalcenie konta w malzenskie - da sie?
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    Ja i moja (juz) zona posiadamy dwa odrebne rachunki w ING. Ja na swoje dane,
    ona na swoje panienskie dane. Czy da sie przeksztalcic jeden z rachunkow tak
    zeby byl wspolny? Interesuje mnie zminimalizowanie oplat jakie co miesiac
    ponosimy w tym banku. Jedno konto chce zamknac, a do wspolnego chcialbym
    druga dodatkowa karte (dla niej). Jezeli nie, to czy da sie otworzyc osobne
    konto wspolne + 2 karty (a tamte zamknac) ? Mimo tego ze mamy jeszcze osobno
    konta w mbanku, to w ING trzymaja mnie glownie bankomaty.

    MarkX

  • 2. Data: 2008-10-08 21:47:31
    Temat: Re: Przeksztalcenie konta w malzenskie - da sie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarkX wrote:
> [...]
    > konto wspolne + 2 karty (a tamte zamknac) ? Mimo tego ze mamy jeszcze osobno
    > konta w mbanku, to w ING trzymaja mnie glownie bankomaty.

    czemu nie zapytasz w banku?

  • 3. Data: 2008-10-08 22:05:07
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    > czemu nie zapytasz w banku?

    Wiedzialem, ze dostane taka odpowiedz. Akurat teraz (czyt. w ostatnich
    dniach) nie mam czasu pierdnac, wiec zapytalem zyczliwych ludzi obeznanych w
    temacie. Wiem wiem infolinia itd. itp.

    MarkX

  • 4. Data: 2008-10-08 22:18:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarkX wrote:
> [...]
    > dniach) nie mam czasu pierdnac, wiec zapytalem zyczliwych ludzi obeznanych w

    bo tam ci odpowiedza najszybciej i pewnie zrobią to też od reki.
    na przegladanie grup dyskusyjnych czas masz, na telefon do banku nie.
    Ciekawe.

  • 5. Data: 2008-10-09 06:18:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "MarkX" <m...@o...pl> wrote in message news:gcj9fr$mrs$1@news.onet.pl...
> [...]
    > tego ze mamy jeszcze osobno konta w mbanku, to w ING trzymaja mnie glownie

    Dziwne by bylo gdyby sie nie dalo, ale wg. mnie to glupi pomysl. Kazde konto
    wspolne to dodatkowe klopoty, bo w wielu przypadkach obie osoby razem beda
    musialy sie stawic w banku, zeby zlozyc podpisy na dyspozycjach. Najlepiej
    drugiej osobie dac pelnomocnictwo, a jak chce cie miec cos wspolnego to
    kupcie sobie kota albo psa :). Poczytaj archiwum to sie dowiesz jakie ludzie
    miewaja klopoty z kontami wspolnymi.

    MK

  • 6. Data: 2008-10-09 06:20:39
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > bo tam ci odpowiedza najszybciej i pewnie zrobią to też od reki.
    > na przegladanie grup dyskusyjnych czas masz, na telefon do banku nie.
    > Ciekawe.

    Ja dam Ci odpowiedź pół-konstruktywną, bo nie wiem, jak to jest akurat w
    Twoim banku. W moim było tak: zaproponowano likwidację jednego konta i
    przekształcenie drugiego w rachunek wspólny. W drugim banku, z którego
    korzystam, było podobnie, z tym, że za przekształcenie konta w rachunek
    wspólny trza było zapłacić, za otwarcie zupełnie nowego dostawało się bonus.

    Konto mamy w trzecim banku.

    Grzexs

  • 7. Data: 2008-10-09 07:53:04
    Od: "lwh" <...@...pl>

    Użytkownik "MarkX" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja i moja (juz) zona posiadamy dwa odrebne rachunki w ING. Ja na swoje
    > dane, ponosimy w tym banku. Jedno konto chce zamknac, a do wspolnego
    > chcialbym

    Idziecie do banku z dokumentami i po odstaniu w kolejce realizujecie
    zamknięcie jednego i uwspolnienie drugiego.
    Inną sprawą jest sens tego. Konto możesz mieć darmowe lub prawie darmowe.
    Jak macie jakieś znaczące oszczędności, a teraz kryzys światowy, lepiej mieć
    dużo rachunków w różnych bankach

  • 8. Data: 2008-10-09 11:42:46
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

> [...]
    > miec cos wspolnego to kupcie sobie kota albo psa :). Poczytaj archiwum to
    > sie dowiesz jakie ludzie miewaja klopoty z kontami wspolnymi.

    OK. Moze byc i pelnomocnictwo. Pytanie czy mozna pelnomocnikowi wydac druga
    karte do bankomatu? Na tym w sumie nam tylko zalezy.

    MarkX

  • 9. Data: 2008-10-09 11:48:54
    Od: "MarkX" <m...@o...pl>

    > bo tam ci odpowiedza najszybciej i pewnie zrobią to też od reki.
    > na przegladanie grup dyskusyjnych czas masz, na telefon do banku nie.
    > Ciekawe.

    Jak widac jest sens pisania na grupy. Przynajmniej dostalem sugestie, ze
    konto wspolne moze rodzic problemy. Bede mial chwile, to nie omieszkam
    zagladnac do archiwum.

    MarkX

  • 10. Data: 2008-10-09 15:07:11

    Thu, 9 Oct 2008 13:42:46 +0200, w <gckqpd$p11$1@news.onet.pl>, "MarkX"
    <m...@o...pl> napisał(-a):

    > OK. Moze byc i pelnomocnictwo. Pytanie czy mozna pelnomocnikowi wydac druga
    > karte do bankomatu? Na tym w sumie nam tylko zalezy.

    Na 99% tak.
    Chociaż ja bym radził od razu zmienić bank ;).
    Ale co kto lubi.