  • 11. Data: 2006-02-01 13:19:50
    Temat: Re: Prowizja w PKO BP (PKO Inteligo)
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Bogusz wrote:
    > Taaa... no pewnie.
    > A jak mam spłatę kredytu na 60 miesiecy, to 60 razy mam to zrobić?
    > Pełen odlot.

    60 x 1.50zł = 90zł.

    Wg. mnie całkiem dobra stawka za godzinę roboty ;-)

    reik.

  • 12. Data: 2006-02-01 16:48:10
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A jakby co, to zaskórniaki mam jeszcze na ingowskim OKO polokowane. ;-)

    Nie gubisz sie w tych rachunkach?

    Darek

  • 13. Data: 2006-02-01 21:36:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > gdzie przelewamy pieniążki. Czyli za 2 zlecenia stałe do Inteligo
    > pobrali sobie łącznie 3pln.
    > Na infolini poradzono mi, aby zdefiniował sobie odbiorców i co miesiąc
    > wykonywał przelew jednorazowy. Kpina IMHO.

    A ja zauwazylem w TOiP jeszcze lepszy bezsens:
    przelew Inteligo-Inteligo (Quick Money) przez konsultanta: 0,99
    przelew na inny rachunek prowadzony przez PKO BP przez konsultanta: 0 zł

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2006-02-01 22:08:05
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bogusz"
    >W PKO BP w przypadku gdy realizujemy przelew przez Internet (PKO
    >Inteligo) do innego banku niż PKOBP prowizja wynosi 0.50pln OK.

    zostaw w sobie w PKOBP polecenia zaplaty (jesli uzywasz)
    a przelewy i zlecenia stale rob z innego banku
    - takiego ktory robi je za darmo
    ja uzywam 6 bankow i place za wszystko 12 zl/mies
    *** blad ***

  • 15. Data: 2006-02-02 09:05:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Bogusz" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja zauwazylem w TOiP jeszcze lepszy bezsens:
    > przelew Inteligo-Inteligo (Quick Money) przez konsultanta: 0,99

    to dotyczy konta Inteligo

    > przelew na inny rachunek prowadzony przez PKO BP przez konsultanta: 0 zł

    to dotyczy Superkonta w marmurze

    czy fakt, że dwa ROZNE konta maja rozne TOiP przekracza twoja zdolnosc
    pojmowania?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2006-02-02 12:29:00
    Od: "PB" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Darek <00darek@no_spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Nie gubisz sie w tych rachunkach?

    Nadmiar gotówki nigdy nie wywołuje u mnie poczucia zagubienia.

    A Ciocia Opera po to dała zakładki, by kilka banków na raz obsługiwać.

  • 17. Data: 2006-02-02 16:22:56
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > to dotyczy konta Inteligo

    > to dotyczy Superkonta w marmurze
    >
    > czy fakt, że dwa ROZNE konta maja rozne TOiP przekracza twoja zdolnosc
    > pojmowania?

    ???

    Przelew z rachunku klienta inteligo na inny rachunek w inteligo wykonany
    przy pomocy konsultanta kosztuje 99 groszy.

    ORAZ

    Przelew z rachunku klienta inteligo na rachunek w PKO BP inny niż
    inteligo wykonany przy pomocy konsultanta jest darmowy.

    To JEST bezsens. Pojawił się zaraz po przejęciu inteligo przez PKO BP.

  • 18. Data: 2006-02-02 17:22:38
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > czy fakt, że dwa ROZNE konta maja rozne TOiP przekracza twoja zdolnosc
    > pojmowania?

    A czy ruszenie dupy i zajrzenie do TOiP Inteligo zanim zaczniesz pieprzyc
    bez sensu przekracza Twoje mozliwosci fizyczne?

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 19. Data: 2006-02-02 18:40:42
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A czy ruszenie dupy i zajrzenie do TOiP Inteligo zanim zaczniesz pieprzyc
    > bez sensu przekracza Twoje mozliwosci fizyczne?

    Nie mam potrzeby zagladac do TOiP Inteligo bo watek jest o TOiP Superkonta.
    Przywaliles bez zastanowienia i bez objasnienia ze mowisz nie na temat to i
    cie nie zrozumialem...

    --
    Pozdrowienia

  • 20. Data: 2006-02-02 18:57:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Nie mam potrzeby zagladac do TOiP Inteligo bo watek jest o TOiP Superkonta.
    > Przywaliles bez zastanowienia i bez objasnienia ze mowisz nie na temat to i
    > cie nie zrozumialem...

    TOiP inteligo jest częścią TOiP PKO BP. :o)