  • 21. Data: 2002-02-13 14:44:19
    Temat: Re: Prowizja Inteligo zjada Twoje zyski
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    <m...@p...onet.pl> pisze:
    >Opłata za prowadzenie konta - 4,99

    Jeśli saldo miesięczne <100zł

    >Opłata za używanie karty Visa - 0,99 (mies)
    >Opłata za przelew - 0,99
    >A jak jest gdzie indziej? Np. w marmurowych palacach BZ WBK 24:
    >Opłata za prowadzenie konta - 3,00

    A jakie jest oprocentowanie tego wspaniałego konta w BZ WBK?

    >Opłata za używanie karty Maestro lub Visa - 0,833333 (opłata za wydanie
    >podzielona przez 24 miesiace, brak opłat za używanie)

    A czy tą kartą można płacić w internecie? A jeśli nie to ile trzeba
    zapłacić w BZWBK za taką kartę?

    --
    mailto:r...@k...chip.inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 22. Data: 2002-02-13 14:50:43
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 13, 2002 at 03:44:19PM +0100, Radek B wrote:

    > A czy tą kartą można płacić w internecie? A jeśli nie to ile trzeba
    > zapłacić w BZWBK za taką kartę?

    Przepraszam, ale i jeden i drugi nie ma calkowicie racji. Ze wzgledu
    na faktyczny typ karty do karta inteligo nie wszedzie da sie
    zaplacic. Inna sprawa jesli chodzi o klasyczne ve - tymi sie nigdzie w
    sieci nie powinno dac zaplacic.

    Anyway - najlepsza karta do placenia w internecie jest jednak karta
    wypukla. A jesli kots mysli ze taka ve inteligo zalatwi mu wszystkie
    klopoty, to pogratulowac radosnego podejscia do zycia ;-)

    --

    --w

  • 23. Data: 2002-02-13 15:21:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 13 Feb 2002 08:40:50 +0100, w <a4d5d8$k6$1@flis.man.torun.pl>,
    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał(-a):

    > "Antara" <g...@p...com> wrote in message
    >
    > Jeśli masz ból to zmień bank. Ja narazie wciąż używam konta firmowego w
    > Inteligo z prostej przyczyny - nigdy nie miałem z tym bankiem większych
    > kłopotów. Przelewy chodzą elegancko, godziny sesji są bardzo wygodne,

    Wszyscy mają ten sam problem. Chętnie by ukarali Inteligo za fatalne
    podejście do klienta, ale nadal jest to najlepsza oferta dla firmy
    (no, dla większości). :).

  • 24. Data: 2002-02-13 16:51:41
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Ridah wrote:
    > Ciekawi mnie
    > tylko kiedy Inteligo "peknie" i obnizy oprocentowanie bo przy WIBORze 10,68
    > % dlugo niewytrzymaja ... pewnie troszke sie boja tej obnizki po ostatnich
    > numerach z TOiP :)

    W lutym i marcu beda zarabiac na prowizjach za prowadzienie
    kont <100zl :))) , a takich jest sporo bo nie wszyscy sie interesuja
    kontem ktore zalozyli dla 50 zl na tyle zeby sprawdzic w sieci
    aktualna TOiP.
    Przykladowo: 5zl za prowadzenie + 1 zl za karte pokrywa roznice kwoty
    odsetek miedzy oprocentowaniem 10,03 a 9 % dla 7000 zl w skali miesiaca.
    Niezle to sobie wymyslili za jednym zamachem pozbywaja sie kont nie
    przynoszacych zysku i zdobywaja kase na utrzymanie przez jakis czas
    konkurencyjnego oprocentowania.

    Ciekawe czy za 2 miesiace inteligo poda aktualna liczbe kont :)))

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 25. Data: 2002-02-13 20:28:21
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    "Marcin F" <m...@i...pl> wrote in message

    > W lutym i marcu beda zarabiac na prowizjach za prowadzienie
    > kont <100zl :))) , a takich jest sporo bo nie wszyscy sie interesuja
    > kontem ktore zalozyli dla 50 zl

    To jest troszke dyskusyjne, bo na ogromnej wiekszosci takich martwych kont
    jest 0 zl i zeby scianac z takich klientow potrzeba troche czasu. fakt ze
    narosna im odsetki za ujemne saldo, wysla im platne zdaje sie 15 zl
    upomnienie, a w ostatecznosci wystawia bankowy tytul wykonawczy i komornik
    przyjdzie ;)))
    Bardzo mnie ciekawi dalszy scenariusz wydarzen odnosnie inteligo ...
    |-|()|_|()

  • 26. Data: 2002-02-13 22:47:24
    Od: Radek B <r...@k...chip.inv.pl>

    Wojtek Piecek pisze:
    >Anyway - najlepsza karta do placenia w internecie jest jednak karta
    >wypukla. A jesli kots mysli ze taka ve inteligo zalatwi mu wszystkie
    >klopoty, to pogratulowac radosnego podejscia do zycia ;-)

    Mi załatwia jakieś 95% kłopotów bo nie kupuję w zagranicznych
    sklepach:)

  • 27. Data: 2002-02-14 03:20:05
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Bardzo mnie ciekawi dalszy scenariusz wydarzen odnosnie inteligo ...

    Mnie takze. Ciekawy jestem ile osob zrezygnowalo z konta w i.

    januszek

  • 28. Data: 2002-02-15 18:01:32
    Od: <m...@p...onet.pl>

    HA! I co teraz powiecie po zmianie stóp procentowych? Czy prowizja Intelgio nie
    zjada Waszych zysków?