  • 1. Data: 2003-06-27 15:12:42
    Temat: Provident
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Czy ktoś się orientuje jak w tym momencie jest z ichnim oprocentowaniem?
    Wiem, że duże, ale chcę wiedzieć konkretnie w skali roku i ewentualnie jakie
    inne opłaty...

  • 2. Data: 2003-06-27 15:22:12
    Temat: Re: Provident
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje jak w tym momencie jest z ichnim oprocentowaniem?
    > Wiem, że duże, ale chcę wiedzieć konkretnie w skali roku i ewentualnie
    jakie
    > inne opłaty...

    Rzeczywiste ok 130% ale oczywiście zalezy od kwoty i okresu na jaki bierzesz
    pozyczkę
    ogólnie więc lepiej omijać z daleka

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 3. Data: 2003-06-27 15:25:39
    Temat: Odp: Provident
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Karolcia <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdhn8t$9g9$...@n...onet.pl...

    > Rzeczywiste ok 130% ale oczywiście zalezy od kwoty i okresu na jaki
    bierzesz
    > pozyczkę
    > ogólnie więc lepiej omijać z daleka

    No właśnie. A moja znajoma stwierdziła, że tam weźnie pożyczkę, bo to
    szybko, miło i bezboleśnie. Przyjdą co tydzień do domu, prawie bez żadnych
    dokumentów, zaświadczeń - brać i nie patrzeć. Tylko te procenty, drobny
    szczegół...

  • 4. Data: 2003-06-27 15:32:18
    Od: <s...@w...pl>

    Raz sie naciolem, pozyczylem 1500 i potem splacalem po 90,- tygodniowo. Przy
    jakis 100-130% to se policz czy sie oplacalo. Do dzisiaj se w brode pluje.
    ;)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-06-27 20:46:50
    Od: "Smaug" <s...@t...pl>

    Pewnego dnia corner ( c...@i...pl) wyklikal/a :

    :: Czy ktoś się orientuje jak w tym momencie jest z ichnim
    :: oprocentowaniem? Wiem, że duże, ale chcę wiedzieć konkretnie w skali
    :: roku i ewentualnie jakie inne opłaty...

    duzo za duze

    --
    Pozdrawiam
    'o'=;=;=;=;=-'
    SmauG

  • 6. Data: 2003-06-28 00:51:32
    Od: calcium300mg <c...@o...pl>

    On Fri, 27 Jun 2003 17:12:42 +0200, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

    >Czy ktoś się orientuje jak w tym momencie jest z ichnim oprocentowaniem?
    >Wiem, że duże, ale chcę wiedzieć konkretnie w skali roku i ewentualnie jakie
    >inne opłaty...

    agenci providenta mają takie fajne ulotki z wyliczonym oprocentowaniem
    rzeczywistym: od jakiś 230% do ponad 400%.