  • Data: 2003-11-18 23:20:02
    Temat: Re: Promocja kart kredytowych w mBanku
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Glenn napisał:

    > Żaden bank nie podaje powodu odmowy. Tyle. Aha - ja i dwójka moich znajomych

    Mozliwe. Ja dostalem kredytowke bez zadnych staran w ramach wymiany
    debetowek w Millenium. Nawet mnie nie zapytali czy chce. ;-) Kredyt dali
    mi psi, ale mnie to wali.

    > dostaliśmy karty na podstawie wpływów (żadnych papierów poza zdjęciem). Dużo
    > osób narzeka na niemożliwośc dodzwonienia się do mlinii i problemy z
    > korespondencją. Ja dzisiaj zadzwoniłam i po ok. pól minuty czekania na
    > mlinkę dowiedziałam się , że moja umowa o kartę płatniczą wysłana 12.11
    > listem zwykłym dotarła, jest zarejestrowana i mogę sobie zamówić nową VE.
    > Ale na podstawie moich pozytywnych doświadczeń nie twierdzę, że mbank w
    > ogóle jest cacy. Więc jak komuś i paru jego kolegom odrzucono wnioski o KK,
    > też niech nie uogólnia, bo to jest po prostu śmieszne.

    To nie jest smieszne, tylko naturalne. Np. gdybym ja nie mogl sie
    dodzwonic do konsultanta w banku i ten problem dotyczylby kilku moich
    znajomych, to nawet gdyby wszyscy pozostali klienci banku stwierdzili,
    ze nie maja problemow, to i tak wiedzialbym swoje. Tak juz jest. I
    jeszcze pewnie bym to upublicznil. ;-)

    OK.

    Bartek