    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Promocja czy pomyłka w Lukasie? a fuj
    Date: Sun, 12 Oct 2008 16:15:03 +0200

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Na bieżąco monitorują stan banku - ile mogą klientom wypłacić żeby nie
    > zbankrutować z kretesem. ;-)

    Trzeba tez pamietac, ze bankructwo i utrata plynnosci to dwie,
    zupelnie rozne rzeczy (choc druga moze spowodowac pierwsza). Mozna
    byc bankrutem i miec nadplynnosc, a brak plynnosci wcale nie musi
    wynikac z zagrozenia bankructwem.

    Bankructwo to, w uproszczeniu, przewaga dlugow nad ~ majatkiem. Wyplata
    pieniedzy klientom w kasie tego bilansu nie zmienia.
    --
    Krzysztof Halasa