  • Data: 2004-11-08 14:26:57
    Temat: Re: Prognoza kursu USD i EUR na najblizsze 10 lat
    Od: ":\)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A na podstawie czego prognozuje - czy dalby za swoja prognoze chocby
    zlotowke ? Nie - bo sypnal tekstem zupelnie dla zartu. Jesli wierze w swoja
    prognoze (ze np. wygram w totka) to ide za ciosem (i puszczam zaklad) -
    jesli gosc faktycznie wierzy w to co pisze to pewnie bysmy sie dogadali.
    A co do problemow - to mam jeden. Odzywaja sie tacy jak Ty fachowcy, co
    bardzo sie udzielaja a nie maja nic konkretnego do powiedzenia na dany
    temat. Loguj sie na niusy rel.kaznodzieja.pl i poproboj swych sil, moze
    wyprowadzisz kogos na dobra droge i nie bedzie zadawal glupich (z Twojego
    punktu widzenia oczywiscie) pytan
    Powodzenia
    I nie daj sie zimie
    Uwazaj na nisko lecace bociany