  • Data: 2005-05-19 21:08:43
    Temat: Re: Proces Kamila P. - niegdyś stałego bywalca tej grupy.
    Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> skribis:

    >Jest wyrok: 25 lat pozbawienia wolności
    >http://info.onet.pl/1100276,11,item.html

    Nie jestem na 100% pewien czy dobrze skojarzylem osobe, ale czy to nie
    autor tych postow:

    Mówiąc grzecznie mam do ciebie prośbę nie wysyłaj tu więcej swojego spamu.

    Poza tym łamiesz prawo:
    ust 1 Ustawa z dn. kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    A mowiac niegrzecznie:

    http://nindalf.ntg.bocznica.org/

    Zgłoś na policję, tylko oni i tak mają wszystko w d....

    W sumie to tylko zamiar popełnienia przestępstwa. Chociaż może przekażą,
    to gdzieś dalej do centrali.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<