  • 1. Data: 2008-02-23 12:41:58
    Temat: Re: Problemy z zalozeniem konta w Polbanku
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mniej więcej tak wygladała moja próba posiadania konta oszczędnościowego, po tygodniu
    zakończona rezygnacją z konta.
    Jak sobie pomyslałem, ze mniałbym w tym je..nym greckim Polbanku pieniadze i
    chciałbym je podobnie po grecku wypłacać,
    to mam w głębokim poważaniu ich 5,5%
    JaC

    -----

    > Jednak nie było tak różowo jak w reklamach...
    > [poniedziałek]
    > Moje dane zostają wpisane do komputera, jednak jest problem z wydrukiem umów więc
    obsługa wypełnia druki ręcznie.

  • 2. Data: 2008-02-23 13:14:14
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    On 23.02.2008, 666 <j...@w...eu> wrote:
> [...]
    > Jak sobie pomyslałem, ze mniałbym w tym je..nym greckim Polbanku pieniadze i
    chciałbym je podobnie po grecku wypłacać,

    Dzisiaj (pismo datowane na 18.02) odpowiedź na złożona 30 stycznia
    reklamację. Treść odpowiedzi:

    "...ze względu na konieczność podjęcia dalszych czynności wyjaśniających
    ostateczny termin rozpatrzenia reklamacji zostanie wydłużony.."

    Rozumiem, że teraz to już mogę sobie spokojnie czekać, czekać i czekać.

    Takie typowo greckie tempo w Polbanku obowiązuje. :D

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 3. Data: 2008-02-23 18:25:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 14:14, Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> wrote:

    > Rozumiem, że teraz to już mogę sobie spokojnie czekać, czekać i czekać.
    >
    > Takie typowo greckie tempo w Polbanku obowiązuje. :D
    >
    > Pozdrawiam

    No coz, ja dostalem jedna karte podpieta do KO jako do glownego.
    Stwierdzilem, ze wole miec osobne karty - do KO i do glownego
    (transakcje internetowe) i po konsultacji z infolinia o
    bezproblemowosci takiej operacji (druga karta mialaby byc wydana do
    ror) udalem sie do oddzialu.
    Tam okazalo sie, ze zeby wydac karte, trzeba zamknac juz istniejaca,
    bo jest nastawiona na obsluge obu kont, z KO jako podstawowym (w
    bankomatach Polbanku mozna wybierac, inne widza tylko pienidze z konta
    na ktore jest ustawiona) Ok - no to likwidujemy i zakladamy dwie nowe,
    do kazdego konta osobno.....
    W tej chwili mam karte do pustego ror i nie mam karty do KO
    zawierajacego srodki (sie nie udalo uaktywnic). W przyszlym tygodniu
    dowiem sioe co dalej :))

    Przy okazji - jak placi sie w necie ich karta debetowa, to podaje sie,
    ze jest to visa electron czy vica clasic?