  • 1. Data: 2002-11-28 11:18:06
    Temat: Problemy z kanałem telefonicznym Multibanku
    Od: KULKA <r...@p...onet.pl>

    Dlaczego coraz częściej nie można się dodzwonić na ich MuLinię?
    Zazwyczaj bywało zajęte, a dzisiaj... "witamy w multibanku. nasze
    centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
    godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...

    Tomek

  • 2. Data: 2002-11-28 11:18:44
    Temat: Re: Problemy z kanałem telefonicznym Multibanku
    Od: KULKA <r...@p...onet.pl>

    KULKA wrote:
> [...]
    > centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
    > godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...

    WSPÓŁCZUJĘ

    i przepraszam

  • 3. Data: 2002-11-28 11:23:44
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "KULKA" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > centrum telefoniczne jest nieczynne. prosimy dzwonic w innych
    > godzinach". Wspułczuję posiadaczom kart, krótrzy chcieliby je zastrzec...

    Działało mi godzinę temu i działa też teraz. Nie musisz mi więc współczuć
    ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski