  • 41. Data: 2008-01-11 21:52:26
    Temat: Re: Problem z zleceniem stałym w pewnym banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 4...@e...goog
    legroups.com

    : Tak wiec jest to oplacalne przy wiekszych kwotach, dla ktorych koszt 3 zl jest
    nieistotny.

    Już dla 200 złotych (de facto na 50 dni) jest to opłacalne, :) a limietm
    jest jedna ósma setki tysięcy. ;)

    lc

  • 42. Data: 2008-01-11 22:02:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 21:52, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    nieistotny.

    > Już dla 200 złotych (de facto na 50 dni) jest to opłacalne, :) a limietm

    Mozesz to przeliczyc na kopy albo mendle?

  • 43. Data: 2008-01-11 22:31:15
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 3...@e...goog
    legroups.com

    > Już dla 200 złotych (de facto na 50 dni) jest to opłacalne, :) a limietm
    > jest jedna ósma setki tysięcy. ;)

    : Mozesz to przeliczyc na kopy albo mendle?

    Tuziny... Prawie 10.5 tuzina tysięcy. ;)
    W kopach wyjdzie nieco ponad 2083. :)
    Mendla nie znam, googla nie chcę użyć, bo za chwilę
    zamykam (z powodów technicznych) ;) komputer, a to
    u mnie jednak wydarzenie. ;) Odchudzam WXP... Uznałem, że nie
    należy mieć więcej niż 150 zainstalowanych programów... ;) No
    i usuwam ,,zbędne'', bo mi ciążą. ;)

    lc

  • 44. Data: 2008-01-11 22:34:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Sty, 22:31, "Eneuel Leszek"
    > "krzysztofsf" 3...@e...goog
    legroups.com

    > : Mozesz to przeliczyc na kopy albo mendle?
    >
    > Tuziny... Prawie 10.5 tuzina tysięcy. ;)
    > W kopach wyjdzie nieco ponad 2083. :)

    Kopa nie jest tuzinem... :P

  • 45. Data: 2008-01-12 00:14:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" a...@f...goo
    glegroups.com

    > Tuziny... Prawie 10.5 tuzina tysięcy. ;)
    > W kopach wyjdzie nieco ponad 2083. :)

    : Kopa nie jest tuzinem... :P

    Nie jest. Pięć tuzinów to kopa?

    lc

  • 46. Data: 2008-01-12 08:31:42
    Od: M...@g...com

> [...]
    nieistotny.

    > Już dla 200 złotych (de facto na 50 dni) jest to opłacalne, :) a limietm

    Pod warunkiem spłacenia tej kwoty w ciągu 50 dni.
    Jak sobie wyobrażasz spłatę powiedzmy 100 tyś. PLN tym sposobem?

  • 47. Data: 2008-01-12 08:56:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 08:31, M...@g...com wrote:

    > Pod warunkiem spłacenia tej kwoty w ciągu 50 dni.
    > Jak sobie wyobrażasz spłatę powiedzmy 100 tyś. PLN tym sposobem?

    Normalnie. Wyciagasz z konta oszczednosciowego, zatrumujesz odsetki a
    reszte wplacasz.

  • 48. Data: 2008-01-12 09:21:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    M...@g...com 9...@j...goo
    glegroups.com

    : Pod warunkiem spłacenia tej kwoty w ciągu 50 dni.

    54 bodajże.

    : Jak sobie wyobrażasz spłatę powiedzmy 100 tyś. PLN tym sposobem?

    Równie dobrze możesz zapytać, jak sobie wyobrażam wypicie kubka mleka. :)

    Ale nie przejmuj się. :) Wszystkim Polakom takich warunków nie dadzą,
    bo jednak pieniądz (w tym wypadku kredyt) jest towarem jak każdy inny
    towar i za darmo nikt kredytu udzielać na dłuższą metę nie będzie. :)

    lc

  • 49. Data: 2008-01-12 10:17:13
    Od: M...@g...com

    On 12 Sty, 09:56, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Normalnie. Wyciagasz z konta oszczednosciowego, zatrumujesz odsetki a
    > reszte wplacasz.

    Już kumam.. Niezłe.

  • 50. Data: 2008-01-12 10:44:04
    Od: M...@g...com

    > Już kumam.. Niezłe.

    Tylko jednak, żeby 100 tyś PLN tak spłacić to trzeba by mieć niezłe
    dochody i tym samym limit..