  • Data: 2003-01-03 08:28:17
    Temat: Re: Pożegnanie z PEKAO
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:aus02a$585$1@foka.acn.pl...
    > Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > wygodna sprawa, prawda? szc zegolnie m isie podoba w mbanku, gdzie
    uzyskanie
    > takiej inf. kosztuje tylko tyle co wyslanie sms-a.

    Gdyby sms zwrotny z mbanku zawsze dochodzil na czas, byloby to wygodne.
    Niestety czesto zdarzalo sie w moim przypadku ze otrzymywalem go nawet po
    kilkunastu h (ok.10% sms'ow - statnio wczoraj) i na nic nie byl on mi juz
    potrzebny :( Zdarzalo sie tez, ze sms'a zwrotnego w ogole nie otrzymalem. I
    nie jest to tylko moj odosobniony przypadek. Zreszta mBank przyznawal sie do
    problemow z sms'ami.

    Waldek