  • 1. Data: 2003-01-14 13:29:28
    Temat: Poszukuje raportu na temat sektora bankowego w Polsce
    Od: k...@p...onet.pl

    Jak w temacie. Jestem studentem i w opraciu o dane zawarte w raporcie chciałbym
    przygotować referat na temat sektora bankowego w Polsce. Za wszelkie wskazówki
    dziękuje.

    Paweł

  • 2. Data: 2003-01-14 13:31:48
    Od: l...@o...pl

> [...]
    chciałbym
    > przygotować referat na temat sektora bankowego w Polsce. Za wszelkie

    Raportu na jaki temat dokładnie?

  • 3. Data: 2003-01-14 13:47:26
    Od: k...@p...onet.pl

    > Raportu na jaki temat dokładnie?

    tematem jest sektor bankowy ogólnie (tzn. ile banków, udział w rynku, obroty,
    wskaźniki podstawowe, dane na temat ilości klientów o ile takowe są do
    uzyskania). Temat bankowości jest mi obcy dlatego zwracam się z pomocą.

    Jeżeli można to interesowały by mnie dane za rok 2001, 2002 i w wersji
    elektornicznej na adres k...@p...onet.pl - sprawa dość pilna :).

  • 4. Data: 2003-01-14 14:05:41
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > uzyskania). Temat bankowości jest mi obcy dlatego zwracam się z pomocą.
    >
    > Jeżeli można to interesowały by mnie dane za rok 2001, 2002 i w wersji

    :)))))))
    Czy ty wiesz ile kosztują takie raproty o które pytasz? (coś około 20.000 zł)
    Poza tym musisz usciślić o co ci konkretnie chodzi - czy o sektor klientów
    indywidualnych czy też instytucjonalnych?
    O ile się nie mylę to wiele z tych informacji (ile banków, wskaźniki
    podstawowe, dane nt ilości klientów) znajdziesz na serwisach ekonomicznych
    (bankier, rzeczpospolita itp)

  • 5. Data: 2003-01-14 14:12:00
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chciałbym
    > przygotować referat na temat sektora bankowego w Polsce. Za wszelkie

    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/11/20021119/ekonomia_a_1
    -3.F.gif
    http://arch.rp.pl/a/rz/2002/11/20021119/200211190038
    .html?k=on;t=20020915200
    30114

    Wystarczy? ;>

    RJCz

  • 6. Data: 2003-01-14 14:13:40
    Od: k...@p...onet.pl

    > Czy ty wiesz ile kosztują takie raproty o które pytasz? (coś około 20.000 zł)

    hehehe to musialbym stypendium odkładać prze 7,5 roku :) zeby takie cacko kupić

  • 7. Data: 2003-01-14 14:33:26
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    chciałbym
    > przygotować referat na temat sektora bankowego w Polsce. Za wszelkie

    Jedno z dokładniejszych źródeł
    http://www.nbp.pl/statystyka/index.html
    Pzdr.