  • 1. Data: 2002-05-17 11:18:00
    Temat: Poszukuję pracy w banku
    Od: "Slavo_5" <s...@p...onet.pl>

    Przez 4 lata bylam zatrudniona w BRE Banku SA w Warszawie. W ramach redukcji
    etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6 msc.i nic.
    Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w banku lub jakiejs finansowej
    firemce.

    Z gory dziekuje Aneta

  • 2. Data: 2002-05-17 16:36:01
    Temat: Re: Poszukuję pracy w banku
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slavo_5" <s...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości
> [...]
    > etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6
    msc.i nic.
    > Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w

    Redukcja etatów ... hmm ... a do Multibanku lub
    mbanku zaglądałaś ?

    Sark

  • 3. Data: 2002-05-17 20:44:41
    Od: "Paweł P" <p...@w...pl>

    Witam
    to w Warszawie też taka "lipa" z pracą?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2002-05-17 21:22:55
    Od: "Jacek" <y...@2...pl>

    Hej,

> [...]
    > etatow i mnie sie oberwalo. Szukam pracy od 6 msc.i nic.
    > Moze ktos slyszl o jakims ciekawym etaciku w banku lub jakiejs finansowej

    Bank to ja szczerze odradzam. Chyba ze baaardzo to lubisz...

    Jacek

  • 5. Data: 2002-05-18 07:41:09
    Od: freDZiK <f...@i...com.pl>

    [ciach]