  • 11. Data: 2008-09-22 13:59:59
    Temat: Re: Posłanka Gabriela Masłowka zaprasza do współpracy w obronie złotego !
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    ~|_ukasz <l...@a...pl> writes:

    > To dlaczego referendum choćby w ww. Francji pokazało,
    > że większość była przeciwna?

    Problem w tym, ze w typowym spoleczenstwie ludzi wyksztalconych
    (myslacych, rozumiejacych itd) jest duzo mniej niz niewyksztalconych.
    Stad niestety duze pole do popisu dla populistow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-09-22 14:46:11
    Od: C...@g...com

    On 22 Wrz, 15:59, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > Problem w tym, ze w typowym spoleczenstwie ludzi wyksztalconych
    > (myslacych, rozumiejacych itd)
    A odkąd to wykształcenie decyduje o posiadaniu rozumu ? :-)
    Mgr jest zawsze głupszy niż dr a ten niż profesor ? Ciekawe
    rozumowanie.

  • 13. Data: 2008-09-22 15:02:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    C...@g...com pisze:
    > A odkąd to wykształcenie decyduje o posiadaniu rozumu ? :-)
    > Mgr jest zawsze głupszy niż dr a ten niż profesor ? Ciekawe
    > rozumowanie.
    Hm. A możesz wskazać jak do tego doszedłeś z postu przedpiścy?
    KJ

  • 14. Data: 2008-09-23 05:33:05
    Od: "Włodziu" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    >Myślałam, że będzie zł.PL i Euro. A tu się okazuje, że >zł.polski chcą
    >zlikwidować.
    >Nie zgadzam się.

    No to Klops. Wielka Animka powiedziała VETO i w Polsce euro nie będzie.

    A tak na marginesie, czy Ty przypadkiem nie jestes córką ojca Rydzyka? Bo
    czytając różne grupy dyskusyjne odnoszę takie wrażenie, że macie podobne
    poglądy na życie i świat.
    Obydwoje moje tak samo zryte mózgi a raczej ich brak.

    --
    animka

  • 15. Data: 2008-09-23 05:37:47
    Od: C...@g...com

    On 22 Wrz, 17:02, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > C...@g...com pisze:> On 22 Wrz, 15:59, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    >
    > Hm. A możesz wskazać jak do tego doszedłeś z postu przedpiścy?
    Przeczytałem go :-)

    wykształcony <<mający ukończoną jakąś szkołę, szczególnie wyższą
    uczelnię>>

  • 16. Data: 2008-09-23 05:48:08
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    C...@g...com writes:

    > Przeczytałem go :-)
    >
    > wykształcony <<mający ukończoną jakąś szkołę, szczególnie wyższą
    > uczelnię>>
    Ale mi chodzi o to jak Ci wyszło, że jego zdaniem
    "wykształcony" implikuje (myślący,rozumiejacy)

    KJ
    (pomijając, że statystycznie to pewnie tak jest)

  • 17. Data: 2008-09-23 13:01:50
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Animka napisał:

    > Myślałam, że będzie zł.PL i Euro. A tu się okazuje, że zł.polski chcą
    > zlikwidować.
    > Nie zgadzam się.

    Myślałaś, że w obiegu będzie i złotówka i euro?
    Euro z założenia ma zastąpić waluty narodowe.
    Zniknęły już przecież niemieckie marki, czy włoskie liry.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 18. Data: 2008-09-23 14:30:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-23 15:01 Tapatik napisał/a:

    > Myślałaś, że w obiegu będzie i złotówka i euro?

    Tak

    > Euro z założenia ma zastąpić waluty narodowe.
    > Zniknęły już przecież niemieckie marki, czy włoskie liry.

    Tak szczerze napiszę, że nie wiedziałam.

    --
    animka

  • 19. Data: 2008-09-23 14:49:43
    Od: C...@g...com

    On 23 Wrz, 07:48, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    /.../
    > Ale mi chodzi o to jak Ci wyszło, że jego zdaniem
    > "wykształcony" implikuje (myślący,rozumiejacy)

    A o to chodzi :-)
    Albowiem Szanowny KH napisał cyt. "ludzi wyksztalconych (myslacych,
    rozumiejacych itd)" i przeciwstwił im ludzi niewykształconych. Jak dla
    mnie jest to utożsamienie wykształcenia z inteligencją, co akurat nie
    jest prawdą. Wystarczy przypomnieć sobie okres studiów :-)

    Zresztą żeby było na temat - ś.p. M.Friedman [było nie było ojciec
    monetaryzmu] był zdecydowanym przeciwnikiem euro.
    Imo to dość powszechne przekonanie że zamiana jednego papierka na inny
    da nam nie wiadomo jakie korzyści jest dość zabawne.

  • 20. Data: 2008-09-23 17:54:19
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    A to koleżanka z Koziej Wólki??