  • 31. Data: 2009-01-14 21:16:21
    Temat: Re: Pomylilem sie
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    > Rownie dobrze mozna zastosowac taki schemat do kazdego a nawet takiego
    > jednego Balcerowicza, kaczki, donka czy kogokolwiek. Zabraniać krytykować,
    > nie zgadzać się, dyskutować na ten temat grupie dyskusyjnej mogą tylko
    > debile.

    Ale ja nikomu nie zabraniam krytyki. Jednak jesli juz sie ona pojawia to
    warto samemu pokazac jakim jest sie swietnym i podac daty oraz poziomy.

    Pozdr
    czarny

  • 32. Data: 2009-01-14 21:18:08
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    O wedce napisal mniej wiecej w wakacje 2008.

  • 33. Data: 2009-01-14 21:19:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Albo czy tu mowa o Orłowskim, który siedział w Radzie Nadzorczej bankruta
    WGI?

    http://www.skarbiec.biz/domy-maklerskie/wgi.htm

    D.

  • 34. Data: 2009-01-14 21:20:22
    Od: abraxas <p...@g...com>

    Wojciech Suchomski z Astrobiznes napisał ze "przypływ nadziei
    nastąpi chyba dopiero wraz z wejściem Jowisza do Znaku Wodnika (06
    stycznia 2009). "
    ciekaw jest czy na tym cyklu planetarnym opierałes swoja prognoze ??

    http://stooq.pl/astrobiznes/?id=33472

  • 35. Data: 2009-01-14 21:26:08
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie.

    D.

  • 36. Data: 2009-01-14 21:32:17
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "czarny" <c...@g...tam> napisał w wiadomości

    > Ale ja nikomu nie zabraniam krytyki. Jednak jesli juz sie ona pojawia to
    > warto samemu pokazac jakim jest sie swietnym i podac daty oraz poziomy.

    no to ja sie zupełnie nie zgadzam z takim postawieniem sprawy... to tak
    jakby wymagać od kogoś krytykujacego donka za brak "cudów" aby warunkiem
    krytykowania było podanie przez krytykującego proponowanych cudów i terminu
    ich urzeczywistnienia... a na serio to każdy ma swój rozum a dyskutować i
    krytykować można każdego bez warunków wstępnych a szczególnie jak na kogoś
    krytyka działa jak płachta na byka.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 37. Data: 2009-01-14 21:37:03
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    > Albo czy tu mowa o Orłowskim, który siedział w Radzie Nadzorczej bankruta
    > WGI?

    http://www.skarbiec.biz/domy-maklerskie/wgi.htm

    Proszę przeczytać listę osób, które z racji zajmowanych stanowisk w spółkach
    grupy WGI są prawdopodobnie współodpowiedzialne za oszustwa popełnione przez
    zarząd upadłego domu maklerskiego i innych spółek grupy WGI:

    Zbigniew Basak
    Henryka Teodora Bochniarz
    Danuta Kaczor
    Janusz Kaczor
    Piotr Kuczyński
    Barbara Łukasiak
    Richard Mbewe
    Artur Niewrzędowski
    Witold Orłowski
    Marianna Półtorak-Bugała
    Wojciech Pysiewicz
    Józef Rąpała
    Dariusz Rosati
    Arkadiusz Rybak
    Andrzej Sarapata
    Marzena Soporek
    Włodzimierz Soporek
    Tomasz Szapiro
    Bohdan Wyżnikiewicz

    Info z dnia 31.07.06, czy wiek ktoś jak ta się sprawa zakończyła,
    przymknęli kogoś z tej listy.....?.

    Dr.Endriu

  • 38. Data: 2009-01-14 21:48:31
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "czarny" <c...@g...tam> wrote in message
    >O wedce napisal mniej wiecej w wakacje 2008.

    to te posty o Jim'im Slomanie ?
    george

  • 39. Data: 2009-01-14 21:52:54
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

    Nie

  • 40. Data: 2009-01-14 22:06:08
    Od: k...@o...pl

    On 14 Sty, 21:32, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:

    > 26.1.09 - 1.2.09 - tutaj prognozuje dolek.
    Tak sie niesmiało zastanawiam czy znów nie należy czytać tego na
    odwrót;)
    Czyli do Obamy spadki, na początku prezydentury powoli do góry a od
    połowy lutego znów na dół
    Odwracając dalej, spadki do wrześnie i wtedy(pierwsze objawy
    wychodzenia z kryzysu??) zacznie się dłuższa korekta wzrostowa.
    To tyle super amatorskiej pseudo analizy;)