  • Data: 2004-02-25 09:44:26
    Temat: Re: Pomylił rachunek, straci pieniądze
    Od: "Kirill" <K...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    > jakies to wszystko naciagane - ktos pomylil cyfry w rachunku i cudem
    > bozym trafil na spolke o tej samej nazwe? zonk.
    >
    > poza tym pieniadze to nie przedmiot ? ;) juz mnie nic nie zdziwi.

    Wcale nie naciągane. Nie dalej nież tydzień temu wpłacałem na krus językowy
    za żonę. A że chadza do dwóch szkół, udało mi się je pomylić i wysłałem
    pieniądze do tej złej. Nazwa się zgadzała, konto się zgadzało, tylko forse
    dostała nienależnie. Zdodnie z tym wyrokiem, jeśliby miałaby egzekucję, to
    pieniędzy nie zobaczyłbym już nigdy bo nie przedmiot.

    Kir