  • 1. Data: 2005-08-03 15:54:54
    Temat: Pomóżcie !- w którym banku wziąść kredyt mieszkaniowy??
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Kredyt na 100 000, wkład własny 50 000.
    W którym banku są najlepsze warunki? Na co zwrócić uwagę przy negocjacji
    kredytu???
    Proszę o pomoc bo jeśli chodzi o kredyty jestem "zielony"
    pozdr michał

  • 2. Data: 2005-08-03 17:34:07
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:dcqpje$laf$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Michał z adresu <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Kredyt na 100 000, wkład własny 50 000.
    > W którym banku są najlepsze warunki? Na co zwrócić uwagę przy
    > negocjacji kredytu???

    spróbuj w DB
    najniższe prowizje jak na moje rozeznanie

    chyba, że mieszkanie hipoteczne - wtedy próbuj w Nykredit

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl)

  • 3. Data: 2005-08-04 12:57:44
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Jesli CHF - polecam BOS (sam jestem w trakcie zalatwiania). Kredyt z
    developerem.
    Pokrotce - oprocentowanie LIBOR(0.77) + 1%=1.77, prowizja 1% (niezalezna od
    wkladu wlasnego do 16 wrzesnia), ubezpieczenie hipoteki 0.84%/rok. Plus
    pomnijesze wydatki(weksle, znaczki ok. 200 PLN).

    --

    Pozdrawiam,

    MarP

  • 4. Data: 2005-08-04 19:59:36
    Od: "Cindy" <c...@w...pl>

    Śląski - 6 miesieczny WIBOR +1% (obecnie 4,61+1 = 5,61%) - aktualizowany co
    pol roku....
    PozdrA