  • 1. Data: 2014-01-14 19:26:04
    Temat: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Ostatnio była afera ze Polbankowe KK przestały działać bo padl na nich
    chip. Nawet Gazeta.pl costam naskrobała.
    Dopadło i mnie. Od połowy grudnia karta odmawiała posłuszeństwa przy
    płatności chipem. Jak dawało sie w terminalu zapłacić paskiem to było ok.
    Wykonałem kontrolny telefon do Półbanku w zeszlym tygodniu z pytaniem -
    co dalej. Pan radośnie mnie poinformował że 8.01.2014 wysłali mi kartę.

    Jakież mnie dziś szczeście spotkało bo rzeczona karta dotarła.
    Oczywiście jak na "wysoką jakość" klienta przystało karta zwykłą pocztą
    bez podpisu. Półbank zadbał też o to żebym nie musiał sie z kartą na
    długo wiązać - tylko 11 miesięcy ważności karty ustalił.
    Ale nie te cechy nie uwiodły. Zadzwiwili mnie swoimi zdolnościami
    zakrzywiania czasu.
    Spoglądajać na list do którego ten półbank przykleił kartę, obok
    jakiegoś nr nadania CPLBWXXXXXXXcostam na piśmie radośnie umieścili datę
    nadania.
    Data ta na moim liście to: 16-01-2014, dla porównania zachecam do
    sprawdzenia daty tego postu (u mnie nadal wtorek 14.01.2013).
    Bank zaprosił mnie do kontaktu z nimi, celem aktywacji karty - nie
    omieszkałem nie skorzystać.
    Moim pierwszym pytaniem było - jak tam u nich w przyszłości? Niestety
    pani skonfundowana nie potrafiła zajarzyć. Pytałem o nr lotka - czy
    mogłaby podać, to starczyłoby mi na spłatę karty. Była niestety nieugięta.
    Po weryfikacji danych pani obwieściła ze proces przeprowadziła
    skutecznie, ale jak to zwykle w półbanku dziś juz karty sie nie
    aktywuwje bo jest "nocne przetwarzanie". Pocieszyłem panią, że
    przyzwyczaiłem sie do tej specyficznej "jakości" u nich i rozumiem ze
    nie może nic zrobic. Na koniec zapytałem - W sumie to czemu kartą już
    nie działa, w końcu u was już czwartek!

    Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty?
    Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji
    zagranicznych to z radością wywalę ich kartę do kosza.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 2. Data: 2014-01-14 19:32:00
    Temat: Re: Polbank potrafi zakrzywiac czas...
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok napisał(a):

    > Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty?
    > Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji
    > zagranicznych to z radością wywalę ich kartę do kosza.

    Starzejesz się ;-> (nie Ty jeden) i ciężko Ci zmienić przyzwyczajenia
    (nie Tobie jednemu).
    Pilnuj tych kursów, Visę już popsuli - jak coś zauważysz na MC to daj
    znać :)

    --
    Imka

  • 3. Data: 2014-01-14 20:47:00
    Od: c...@g...com

    Też dzisiaj mnie kopnął zaszczyt i otrzymałem nową kartę.
    Ale również mi się jej nie udało aktywować bo trwało już przetwarzanie nocne (o
    19:00). Pan twierdził, że normalnie jest od 20:00 ale dzisiaj się zaczęło wyjątkowo
    wcześniej :)

    W grudniu nie udało mi się zapłacić kartą kredytową dużej kwoty za wakacje, przez co
    musiałem przedwcześnie ruszyć lokatę i na tym straciłem (nikt mnie łaskawie nie
    poinformował o problemach ani telefonicznie, ani mailowo, ani SMS, ani wiadomością w
    systemie).
    Gdy chciałem złożyć reklamację to Pani na infolinii zareagowała:
    "ale to już Pana problem i prywatna sprawa"

    A i jeszcze jedno, byłem w oddziale Raiffeisen-Polbanku w sprawie niedziałającej
    karty.
    Wyszedłem z kwitkiem bo:
    "my jesteśmy byłym oddziałem Raiffeisen, musi Pan iść do byłego oddziału Polbanku, bo
    to Polbankowa karta".

  • 4. Data: 2014-01-14 20:55:44
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-14 20:47, c...@g...com pisze:
> [...]
    > Wyszedłem z kwitkiem bo:
    > "my jesteśmy byłym oddziałem Raiffeisen, musi Pan iść do byłego oddziału Polbanku,

    Normalnie rewelacyjna obsługa po tych fuzjach i przejęciach. Ciekawe,
    czy tak samo jest w KB i BZWBK.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-01-14 22:56:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok napisał(a):

    > Ostatnio była afera ze Polbankowe KK przestały działać bo padl na nich
    > chip. Nawet Gazeta.pl costam naskrobała. (...)

    Ja znam inny przypadek. Znajoma dostała nową kartę z Półbanku, nie wie
    dlaczego, skoro obecna ważna jest jeszcze bodajże 2015. Skojarzyło mi się
    i mówię jej, że niektóre karty z Półbanku mają jakiś problem z chipem,
    więc je wymieniają. Jednak ona mi mówi, że poprzednią dostała praktycznie
    rok (koniec stycznia) i działa ona cały czas ok a przez grudzień czy
    teraz styczeń ani razu oczywiście nie odmówiła posłuszeństwa. Po co jej
    ta nowa karta to tylko Półbank raczy wiedzieć ;)

    > Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty?
    > Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji
    > zagranicznych to z radością wywalę ich kartę do kosza.

    Ja Ci nie powiem, bo też korzystam i nie wiem dlaczego ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-01-15 00:24:40
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:lb3vft$2m5$1@node1.news.atman.pl...

    > Czy ktoś wie, dlaczego ja jeszcze korzystam z tej karty?
    > Solennie obiecuje - jak ćwierćbank zepsuje kursy transakcji zagranicznych
    > to z radością wywalę ich kartę do kosza.

    He he he... Narzekali niektórzy na Polbank, ale po fuzji to jest dopiero dom
    luźnych obyczajów.

    Ja również mam problem z ich kartą. Na początku to były "przejściowe
    problemy". W okolicach świat bn dowiedziałem się, że karty będą
    prawdopodobnie wymieniane.
    W sobotę po sylwestrze na infolinii mi powiedzieli, że karty zostały wysłane
    w piątek 3 stycznia. W zeszłym tygodniu w czwartek zadzwoniłem zapytać,
    gdzie moja karta.
    Dowiedziałem się, że karty zostały wysłane i mam cierpliwie czekać. Na
    pytanie czy robią sobie ze mnie żarty i jak zamierzają zrekompensować mi
    brak możliwości używania karty, zostałem poinformowany, że do 10 stycznia
    mogę pobrać gotówkę w oddziale i złożyć reklamację w celu odzyskania opłat
    za taką operację (sic!).
    W poniedziałek ponownie zadzwoniłem z pytaniem gdzie karta. Dowiedziałem
    się, że karty zostały wysłane dopiero w zeszłym tygodniu (chociaż wcześniej
    mnie zapewniali, że karty już wyszły 3 stycznia).
    Dziś ponownie zadzwoniłem zapytać, czy do mnie karta została wogóle wysłana,
    bo zacząłem mieć wątpliwości, czy moja karta została zakwalifikowana do
    wymiany. Konsultant (po konsultancji z "działem technicznym") radośnie mnie
    poinformował, że karta została wysłana dopiero wczoraj (14 tycznia).
    Na pytanie, dlaczego wczesniej zostałem wprowadzony w błąd, konsultant z
    fochem stwierdził, że nie wie dlaczego ktoś mi przekazał taką informację.

    Szczerze mowiąc, nie spotkałem się z takim lekceważeniem klienta przez
    instytucję bankową. Przez miesiąc nie działa karta kredytowa, a konsultanci
    kłamią i są obrażeni. Bank nie poczuwa się do odpowiedzialności
    ("przejściowe problemy" i brak informacji) i udaje, że nic się nie stało.

    Na szczęście jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku, ale
    współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...

    Wiwo

  • 7. Data: 2014-01-15 01:25:02
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-01-15 00:24, Wiwo pisze:

    [...]

> [...]
    >
    > Na szczęście jestem zapobiegliwy i nie uzależniłem się od jednego banku,
    > ale współczuję osobom, które nie były tak zapobiegliwe...

    A płacisz coś za tę kartę? Jeśli tak to niech zwrócą za miesiąc
    nieużywania pobraną opłatę.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2014-01-15 11:57:38
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2014-01-14 22:56, xbartx wrote:

> [...]
    > teraz styczeń ani razu oczywiście nie odmówiła posłuszeństwa. Po co jej
    > ta nowa karta to tylko Półbank raczy wiedzieć ;)

    Do mnie juz z 2x przyslali karty podczas waznosci starej.
    I tez raz na niecaly rok waznosci, pozniej na dluzej.
    Kiedys zablokowali mi karte "prewencyjnie" jak bylem za granica.
    Ogolnie to przez chyba 5 lat posiadania mialem juz 6 plastikow, raz
    zmienili numer karty. Ale to dobrze, bo kiedys na tyle czesto ich
    uzywalem ze zuzywały i rozwastwiały sie niemilosiernie,

  • 9. Data: 2014-01-15 19:35:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 14 Jan 2014 19:26:04 +0100, darnok
    <d...@a...spam.ch> wrote:

    >Data ta na moim liście to: 16-01-2014, dla porównania zachecam do
    >sprawdzenia daty tego postu (u mnie nadal wtorek 14.01.2013).
    14.01.2013 to był poniedziałek :)

    WAM

  • 10. Data: 2014-01-15 20:46:51
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-01-14 20:55, Krystek pisze:

    > Normalnie rewelacyjna obsługa po tych fuzjach i przejęciach. Ciekawe,
    > czy tak samo jest w KB i BZWBK.
    >
    > K.

    Oczywiście, że tak! Rebranding zrobiony, ale jak się włoży kartę do
    wpłatomatu - karta byłego KB - to wyskakuje komunikat "akceptujemy tylko
    karty BZWBK"
    Pozdrawiam Dan