    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank i jego "system"
    Date: Wed, 24 Feb 2010 10:58:41 +0000 (UTC)

    Dnia Wed, 24 Feb 2010 11:54:42 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Może to i śmiesznie wygląda, ale w zasadzie jest poprawne. To nie jest
    > "wpłata", tylko "anulowanie wypłaty" - czyli tak jakby poprawka błędu.
    > Dzięki temu zabiegowi sumaryczne obroty na rachunku na koniec miesiąca
    > będą się zgadzać z rzeczywistością. To, że w kolumnie "wpłata" pojawia
    > się wartość ujemna wygląda śmiesznie, ale jest w tym pewien głębszy
    > sens. Inna sprawa, że opis operacji powinien być adekwatny... :-)

    Nie zgodzę się. Dla mnie to nie ma żadnego sensu, nawet głębszego. Tym
    bardziej, że za chwilę ta kwota jest znowu potrącona. Wygląda to tak, że
    ktoś kto zatwierdzał te transakcje, bo chyba nie idzie to z automatu, po
    prostu się machnął, albo zobaczył kilka takich samych transakcji i mu się
    wsio pomieszało.
    Poza tym jeżeli dla nich nie jest problemem dla dwóch różnych przelewów
    zewnętrznych podać taki sam opis przelewu, to ja już raczej mam do nich
    bardzo mocno ograniczone zaufanie i w zasadzie to już raczej nie wierzę
    co mi się na www czy wyciągu pokazuje.

    Xenocide