  • 31. Data: 2007-12-10 22:53:20
    Temat: Re: Podział BPH - lokata 10dniowa
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 9 Dec 2007 10:02:36 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Nie bardzo.
    >
    >Tak by bylo, jesli zapadalnosc wypadalaby w weekend a nie w
    >poniedzialek.(bardzo mnie wkurzalo przy korzystaniu, ze lokata
    >skonczyla sie w sobote czy w niedziele, a nie moglem zlozyc nowej -
    >chyba nawet pieniadze nie wchodzily na konto)
    Podobna sytuacje widzialem tydzien temu w mbanku. lokata konczyla sie
    w poniedzialek 3.12 a juz 1.12 nie bylo po niej sladu w lokatach.
    Zwrot z lokaty byl oczywiscie w historii ekonta "do 3.12".

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2007!
    http://www.nadmorze.pl - Może nad morze?

  • 32. Data: 2007-12-11 15:14:27
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    czyli mozna zakladac, ze do czerwca powinny zostac utrzymane stare
    produkty i oplaty?
    ***
    Mam nadzieję bo moje konto również przeniesiono z BPH do Pekao i po
    przeczytaniu Twojej poprzedniej wiadomości przestraszyłem się ;) i
    sprawdziłem na stronie Pekao co się zmieni.

  • 33. Data: 2007-12-11 15:24:27
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Szymuś" <pwdi_@_friko3.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Propagować nie muszą ale powinni informować klientów o możliwości
    > przeniesienia rachunku z "przyszłego PKO" do "przyszłego nBPH". Osobiście
    > rozmawiałem z kilkoma klientami którzy nic o tym nie wiedzieli

    Dziwne, ja dostałem co najmniej 3 pisma od BPH przed połączeniem i teraz już
    3 od Pekao (powitalne, z nipem i dotyczące rachunku maklerskiego). Poza tym
    dostałem kilkanaście wiadomości o tym na emaila. Akurat na brak informacji
    narzekać nie mogę.

  • 34. Data: 2007-12-11 17:20:10
    Od: "RK" <r...@t...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    Gdy konta zostana zrownane bedzie obowiazkowe, platne w cenie konta.
    Jednoczesnie wszyscy posiadacze sezamow od srebrnego wzwyz straca
    (chyba juz stracili) darmowe przelewy,
    ***
    Pakiet Pomocny jest darmowy dla kont Sezam do 2 czerwca 2008r. Jeżeli chodzi
    o darmowe przelewy za pomocą internetu to są nadal.
    ***
    oraz bezplatny (czyli w cenie
    konta) limit debetowy w koncie na 2500zl w srebrnym sezamie, chyba
    podobnie w max.
    ***
    w srebrnym i złotym sezamie nic się pod tym względem nie zmieniło, w max nie
    ma darmowego limitu ale chyba i nie było
    ***
    Za limit w pko sa placi sie dodatkowo od 100 zl rocznie wzwyz, przy
    cenie konta podstawowego zblizonej do bph-owej.
    ***
    2% min 75 zł
    ***
    Moze lepiej w pko sa wyglada koszt karty debetowej (nie sprawdzalem) -
    w BPH przeginaja kasujac i oplate miesieczna czy roczna i dodatkowo
    naliczajac kare za nieplacenie karta w punktach sprzedazy.
    ***
    W stosunku do kart wydanych do kont Sezam nic się nie zmieniło. Nadal jest
    opłata miesięczna za obsługę i dodatkowa za mniej niż 4 transakcje dowolną z
    posiadanych kart.

    To wszystko jest tu
    http://www.pekao.com.pl/tabele1.xml?/sid=112/lang=PL
    /800157-149711-99972
    czyli w tabeli opłat i prowizji.

  • 35. Data: 2007-12-11 21:31:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Gru, 16:14, "RK" <r...@t...pl> wrote:
> [...]
    > przeczytaniu Twojej poprzedniej wiadomości przestraszyłem się ;) i
    > sprawdziłem na stronie Pekao co się zmieni.

    Do konca czerwca przewiduja zakonczenie przechodzenia na system pko sa
    - wtedy powinno sie wyjasnic zgrubsza.
    jesli do czerwca, to termin na tyle daleki, ze niewiadoma, jak wtedy
    beda wygladaly produkty w samym BPH po fuzji z Gemoney.

  • 36. Data: 2007-12-11 21:47:36
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Dokładnie. Chodziło o klientów POKu BPH

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 37. Data: 2007-12-11 21:48:57
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    JA wiadomości z wszystkich banków z wyjątkiem automatu z Sezama traktuję
    jako SPAM i "przed przeczytaniem spalić".

  • 38. Data: 2007-12-13 21:16:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 11 Dec 2007 16:24:27 +0100, "RK" <r...@t...pl> wrote:

    >Dziwne, ja dostałem co najmniej 3 pisma od BPH przed połączeniem i teraz już
    >3 od Pekao (powitalne, z nipem i dotyczące rachunku maklerskiego).
    Ja zostalem z rachunkiem firmowym w BPH i nie dostawalem zadnych
    wiesci o polaczeniu. 2 dni temu dotarl list powitalny "w nowym BPH"
    oraz drugi list - powitalny w nowym "BPH Leasing z logo żubra" :D

    WAM