  • 11. Data: 2007-06-25 13:03:13
    Temat: Re: Podawanie numeru karty kredytowej w Internecie
    Od: "Artur" <...@...com>

    > Nie, może po prostu mieć kartę z banku, a nie imitacji i nie musieć
    > się przejmować tym, że numer, który musisz podać gdzieś wycieknie.

    Może ja dzisiaj słabo myślę, ale nie rozumiem.
    A moja karta nie jest z banku - to skąd? Co to jest imitacja karty?
    I od czego ma zależeć czy numer wycieknie czy nie?

    Artur

  • 12. Data: 2007-06-25 13:28:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 25 Jun 2007 15:03:13 +0200, "Artur" <...@...com> wrote:

    >Może ja dzisiaj słabo myślę, ale nie rozumiem.
    >A moja karta nie jest z banku - to skąd? Co to jest imitacja karty?

    Z imitacji banku. Bank to taka instytucja, która na siebie bierze
    konsekwencje wynikające z ryzyka operacji kartą.

    >I od czego ma zależeć czy numer wycieknie czy nie?

    W zasadzie nei masz mozliwości niewycieknięcia numeru, bo sprzedający
    ZNA numer, datę ważności i CVV2.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 13. Data: 2007-06-25 13:28:04
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur" <...@...com> wrote in message news:f5oefm$71r$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Może ja dzisiaj słabo myślę, ale nie rozumiem.
    > A moja karta nie jest z banku - to skąd? Co to jest imitacja karty?

    Nie imitacja karty, tylko imitacja banku.
    Większość polskich banków to imitacja.

    Załóż sobie konto w jakimś porządnym zagranicznym banku.

    Mnie już karty obrobili chyba z 6 razy, każda transakcja na kilka tysięcy
    złotych przez internet lub telefon.
    Mam wrażenie, że ktoś podsłuchuje linię telefoniczną w pewnej firmie, lub
    któryś z pracowników firmy robi sobie jaja, w momencie kiedy się u nich
    płaci przez telefon.
    Po telefonie do banku, karty były blokowane, wydawane nowe, a pieniądze
    wracały na konto w ciągu dnia lub dwóch.
    Dopiero potem bank przysyłał mi papierki do wypełnienia i prowadził własne
    "śledztwo".
    Nigdy nie mieli żadnych zastrzeżeń i nigdy sie juz później ze mną nie
    kontaktowali.

  • 14. Data: 2007-06-25 18:48:35
    Od: "Artur" <...@...com>

    > Załóż sobie konto w jakimś porządnym zagranicznym banku.

    Na przykład? Proszę o podpowiedź który zagraniczny bank
    działający w Polsce jest porządny?

    Artur

  • 15. Data: 2007-06-25 19:18:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Na przykład? Proszę o podpowiedź który zagraniczny bank
    > działający w Polsce jest porządny?
    >
    > Artur

    a który działający z Polsce bank nie jest zagraniczny?

    pomijając banki spółdzielcze oczywiście...

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 16. Data: 2007-06-25 19:25:13
    Od: "Artur" <...@...com>

    > a który działający z Polsce bank nie jest zagraniczny?
    >
    > pomijając banki spółdzielcze oczywiście...

    No to który z banków w Polsce jest porządny i po czym
    zwykły zjadacz chleba ma to poznać?

    Artur

  • 17. Data: 2007-06-25 20:45:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > No to który z banków w Polsce jest porządny i po czym
    > zwykły zjadacz chleba ma to poznać?
    >
    > Artur
    w kazdym banku znajdziesz jakies ALE, jedne sa lepsze, a inne gorsze,
    ale w kazdym jest COŚ

    nobody's perfect

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 18. Data: 2007-06-26 00:33:14
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Artur" <...@...com> wrote in message news:f5p4s0$srq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No to który z banków w Polsce jest porządny i po czym
    > zwykły zjadacz chleba ma to poznać?

    Żaden.

  • 19. Data: 2007-06-26 06:34:12
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    RobertS napisał(a):

    > a który działający z Polsce bank nie jest zagraniczny?
    >
    > pomijając banki spółdzielcze oczywiście...

    GetinBank wiec i Noble Bank. Zapewne BGZ i PKO BP.

  • 20. Data: 2007-06-26 18:19:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Mon, 25 Jun 2007 21:25:13 +0200, "Artur" <...@...com> wrote:

    >No to który z banków w Polsce jest porządny i po czym
    >zwykły zjadacz chleba ma to poznać?

    Citi. Po tym, jak podchodzi do reklamacji transakcji mo/to/io.
    --
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356