    From: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podatek od odsetek - coś mi się nie zgadza...
    Date: Tue, 10 Jan 2006 12:52:33 +0100

    Dnia Tue, 10 Jan 2006 10:49:27 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Widzę jeden posting wysłany przez kogoś w tym roku, gdzie pada informacja
    > o wyższej kwocie wolnej - 2.49zł. Gdzie szukać informacji o tym? Bo jeśli
    > jest to prawda, to likwiduję lokatę i zakładam kilka mniejszych...

    Z tego, co pamiętam, to wykonywanie legalnych działań, których celem jest
    niepłacenie podatków jest nielegalne. Nie podam źródła, bo nie znam, na
    grupie się przeiwjało. Zupełnie innym problemem jest udowodnienie, że takie
    rozdrobnienie lokat miało właśnie na celu unikanie podatku, a nie na
    przykład ułatwnienie dostepu do pieniędzy.

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl