  • 1. Data: 2003-04-03 16:40:54
    Temat: Plotki, ploteczki - KK
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    No chyba bardzo nie zdradze ;) ale w najblizszej przyszlosci bedzie
    baaardzo goraco.
    O ekspansywnych planach PKO BP juz wszysy wiemy - dowodem tego KK
    maestro w ich wydaniu.
    Zeby bylo milej - premiera KK mBanku to kwestia najblizszego czasu.
    Oferta byc moze nie powala na kolana w taki sposob jak to keidys bylo
    z oprocentowaniem depozytow, ale wierzcie na slowo - jest bardzo
    ciekawa...

    Zeby bylo jeszcze milej, to karty kredytowe niedlugo wprowadzi... no
    sie zdziwicie - Fortis Bank!!! :)
    Zarzad ponoc przyklepal decyzje na ten temat i oprocz ich slawetnych
    VC oraz mozliwosci ubiegania sie o Amexa beda mieli swoje karty.

    Jednym slowem narynku KK bedzie cieeekawie :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-04-03 17:02:49
    Temat: Re: Plotki, ploteczki - KK
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    napisał w wiadomości news:b6ho3c$2ib$1@news.onet.pl...
    > No chyba bardzo nie zdradze ;) ale w najblizszej przyszlosci bedzie
    > baaardzo goraco.

    zapowiedzialo sie ciekawie....

> [...]
    > Oferta byc moze nie powala na kolana w taki sposob jak to keidys bylo
    > z oprocentowaniem depozytow, ale wierzcie na slowo - jest bardzo

    ej no, Amra, wez nie denerwuj ludzi tylko napisz cos wiecej :-)))
    czeka sie na ta KK mBanku i czeka..

    napisz choc czy warto czekac.. czy po prostu oferta bedzie lepsza
    od tego co jest na rynku...

> [...]
    > VC oraz mozliwosci ubiegania sie o Amexa beda mieli swoje karty.
    > Jednym slowem narynku KK bedzie cieeekawie :)

    no mam nadzieje ze sie cos zmieni, bo na razie troche tych kart jest
    ale wszystkie ofertowa prawie takie same..

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-04-03 17:08:05
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > Jednym slowem narynku KK bedzie cieeekawie :)

    <mantra>
    Zeby je jeszcze chcieli mi je wydać
    </mantra>
    KJ
    :-/

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 4. Data: 2003-04-03 17:09:05
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    [czwartek, 3 kwiecień 2003], Marcin Kozłowski napisał(a):

    > napisz choc czy warto czekac.. czy po prostu oferta bedzie lepsza
    > od tego co jest na rynku...

    Mysle ze termin nieco inna dobrze odpowiada stanowi faktycznemu.

    > no mam nadzieje ze sie cos zmieni, bo na razie troche tych kart jest
    > ale wszystkie ofertowa prawie takie same..

    No to nie jest tak - kazda ma cos co ja odroznia od innych.

    mBankowa tez ma sie roznic, nawet bym powiedzial ze w kilku punktach i chyba
    ma szanse zlamac pewne zwyczaje na polskim rynku.

    --w

  • 5. Data: 2003-04-03 17:10:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Pięcek)

    [czwartek, 3 kwiecień 2003], Kamil Jonca napisał(a):

    > <mantra>
    > Zeby je jeszcze chcieli mi je wydać
    > </mantra>
    > KJ
    > :-/

    Przeciez Michal napisal ze bedzie ciekawie, a nie ze kazdy dostanie ;-)

    Ale mowiac szczerze te najtansza to pewnie nie powinno byc problemu.

    --w

  • 6. Data: 2003-04-03 17:13:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > <mantra>
    > Zeby je jeszcze chcieli mi je wydać
    > </mantra>
    > KJ
    > :-/

    No jakby ci nie wydali tej najproszej ;) to bym sie zdziwil. Chyba z
    czystej zlosliwosci nie daliby.

    A co do czekania - moim zdaniem oplaca sie czekac.

    Acha - powrocily juz zapowiadane przeze mnie w listopadzie informacje,
    ze bedzie rozliczana w euro :)

    Ja tam sie z tego ciesze - bo jak ostatnio przegladalem The Banker na
    SGHu to wyczytalem, ze cos kolo 83% abnkietowanych bankowcow w Europie
    uwaza, ze w dluzej perspektywie banki czysto internetowe znikna... ;)

  • 7. Data: 2003-04-03 17:25:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > SGHu to wyczytalem, ze cos kolo 83% abnkietowanych bankowcow w Europie
    > uwaza, ze w dluzej perspektywie banki czysto internetowe znikna... ;)

    jaki związek ma ten akapit z ploteczkami nt kart kredytowych?

    Co do znikania banków wirtualnych. to już ich w zasadzie nie ma
    mBank ma kiost w łodzi ....
    Natomiast w moim małym rozummku cały czas nie może się pomieścić
    odpowiedź na pytanie po co BRE prowadzi 2 oddziały detaliczne zamiast 2
    "opcji" konta.
    Kiedyś to może miało sens. Ale teraz hmmm. Tak długo trwałaby migracja
    mbanku do multi ?(lub odwrotnie?)
    KJ

    --
    Już nie mam PIT-a. :-(

  • 8. Data: 2003-04-03 17:37:00
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kamil Jonca wrote:
    > jaki związek ma ten akapit z ploteczkami nt kart kredytowych?

    A to jak zwykle ja wielowatkujacy ;) Chodzilo mi, ze to wybitnie
    przedluzy ich funkcjonowanie, a co za tym idzie dami troche czasu na
    dokonczenie pisania.

    > Co do znikania banków wirtualnych. to już ich w zasadzie nie ma
    > mBank ma kiost w łodzi ....

    No wlasnie to jest ta tendencja, o ktorej pisalem swego czasu, ze nie
    da sie od tego uciec (kioskow).

> [...]
    > zamiast 2 "opcji" konta.
    > Kiedyś to może miało sens. Ale teraz hmmm. Tak długo trwałaby
    > migracja mbanku do multi ?(lub odwrotnie?)

    Wbrew pozorom taka segmentacja i pozycjonowanie moze miec sens -
    zwlaszcza ze nie ma tutaj kanibalizacji bazy klientow.

  • 9. Data: 2003-04-03 17:43:20
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:b6hq19$7kv$1@news.onet.pl...

    > Ja tam sie z tego ciesze - bo jak ostatnio przegladalem The Banker na
    > SGHu to wyczytalem, ze cos kolo 83% abnkietowanych bankowcow w Europie
    > uwaza, ze w dluzej perspektywie banki czysto internetowe znikna... ;)

    jak toooo? do internetu ma dostep coraz wiecej ludzi, a konto internetowe
    jak najwygodniesze na swiecie!!!!

  • 10. Data: 2003-04-03 17:46:07
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> napisał w

> [...]
    > 2 "opcji" konta.
    > Kiedyś to może miało sens. Ale teraz hmmm. Tak długo trwałaby migracja

    To chyba nie jest problem techniczny. mBank ma przelewy oraz prowadzenie
    r-ku za darmo, a w MultiBanku 9 zł/m-c i płaci się prawie za wszystko.
    Sądzę, że nie każdemu taka przesiadka by odpowiadała.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)