  • Data: 2013-02-20 23:04:47
    Temat: Re: Platnosci zblizeniowe, bezpieczenstwo wg bankow
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:e783d48a-287e-420a-af79-d2b1e8aee95d@he10g2000v
    bb.googlegroups.com...
    >Hej

    >Duzo sie mowi ostatnio o bezpieczenstwie platnosci zblizeniowych.

    (...)
    w mbanku przez telefon tłumaczyli mi że w przypadku zgubienia i zgłoszenia
    zgubienia/kradzieży to transakcje sprzed dwóch dni (od złoszenia), płacone
    zbliżeniowo nie obciążą mi rachunku. rozumiałem wtedy, że chodzi o
    transakcje zbliżeniowe z 48 godzin ale od ostatniej autoryzacji PINem.
    brzmiało to sensownie, ale zaczyma wątplić czy tak jest w rzeczywistości.
    nie mam tego na piśmie, tylko gość telefonicznie mnie przekonywał (i
    przekonał) bo posiałem starą kartę i jak zobaczyłem że w ofercie są tylko
    nowe to zaoponowałem i chciałem bezzbliżeniowej.
    to było w sierpniu - czy ktoś z mbankiem korespondował w tym temacie
    później?

    pzdr