  • Data: 2009-09-07 20:55:33
    Temat: Re: Płatność kartą "na podpis"
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Nie rozumiem: sam napisałeś "ma problem z przyjęciem zapłaty", więc
    > chciałem wyjaśnić, że problem sam w sobie nie jest przesłanką do złożenia
    > świadczenia do depozytu (tylko w przypadku zwłoki, więc nawet opóźnienie
    > się nie łapie -- art. 486 kc).

    Moze masz inny KC?

    W art. 486 mojego KC jest napisane, ze uchylanie sie od przyjecia
    zaofiarowanego swiadczenia, albo odmowa dokonania czynnosci, bez ktorej
    swiadczenie nie moze byc spelnione, oraz oswiadczenie, ze sie go po
    prostu nie przyjmie, to sa wlasnie owe zwloki.

    Tu nie chodzi o to, ze ktos mial Ci umyc samochod, dlugo tego nie robil,
    umyles sam, i ten ktos teraz sie objawil i chce myc czysty, a ty mu
    mowisz zeby przyszedl za miesiac.
    --
    Krzysztof Halasa