  • 31. Data: 2023-08-28 13:27:41
    Temat: Re: Płacenie za granicą.
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Chamstwo nadające się do UOKiK jest takie, że jest to jakąś mikroskopijną czcionką na
    wywieszce cenowej 2,5 metra albo 50 cm nad
    ziemią i że przy kasie nawet jak aktywujesz aplikację (np. QRCodem w czytniku) to Cię
    w ogóle nie pytają (bo liczą na jeleni), czy
    aktywowałeś kupon (a pytają, czy masz aplikację, czyli pytania nauczeni).

    -----
    > Pytam dlaczego-pani odpowiada że aby była cena 50 zł to muszę mieć aplikację i
    aktywny kupon (i nie więcej jak trzy deski na jeden
    > kupon mogę kupić)
    > Idiotyzm do kwadratu- deski do sracza na kupony.
    > Ale trudno zapłaciłem te 70zl bo za 20 zł nie będę się bawił w aktywowanie jakiś
    aplikacji i klikanie kuponów

  • 32. Data: 2023-08-28 18:29:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    >ale kibel podtynkowy,
    > a w tych muszle w innym kształcie

    Tzn w jakim i jaki to ma wpływ na deskę?

  • 33. Data: 2023-08-28 18:51:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 12:18:19 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    >.
    >
    > PS.: Pasuje ci ta deska do kibla?

    Sracz jest sracz a czy stojący czy wiszący to część na która dupskiem siadasz jest
    przewaznie podobna we wszystkich- taką średnia kształtów dup społeczeństwa

  • 34. Data: 2023-08-28 20:12:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 18:29:45 UTC+2 cef napisał(a):
    > Tzn w jakim i jaki to ma wpływ na deskę?

    Hmm, no w innym niż "standardowy" - który
    jest jednocześnie "standardowym"
    kształtem deski - tak, żeby deska pasowała do muszli.
    A ten podtynkowe mają muszle w innym kształcie,
    zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym.
    Producent daje pasującą deskę w komplecie,
    ale problem zaczyna się, jak się popsuje,
    np. przestanie "wolnoopadać".

    Mój jest taki w kształcie półkola, a u mamy
    prostokątny z zaokrąglonymi rogami.

  • 35. Data: 2023-08-28 20:14:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 18:51:24 UTC+2 Kris napisał(a):

    > Sracz jest sracz a czy stojący czy wiszący to część na która dupskiem siadasz jest
    przewaznie podobna we wszystkich- taką średnia kształtów dup społeczeństwa

    O nie, co do dup - szczególnie kobiecych - nie zgadzam
    się na żadną średnią!
    Tylko te najpiękniejsze ;>

  • 36. Data: 2023-08-28 20:17:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Hmm, no w innym niż "standardowy" - który
    > jest jednocześnie "standardowym"

    Aaa, bo pomyślałem tylko o wodzie podtynkkowo.

    > kształtem deski - tak, żeby deska pasowała do muszli.
    > A ten podtynkowe mają muszle w innym kształcie,
    > zarówno zewnętrznym jak i wewnętrznym.

    Na zewnątrz kształt nieistotny - ważne żeby w
    środku półeczka była.

  • 37. Data: 2023-08-28 21:24:28
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > A w Albanii widziałem rozmawiających z plaży
    > przez "darmowy skype" ;P
    > Jedyna nadzieja, że mają w umowie "ograniczenie kredytu",
    > dawno temu było.
    > W plushu "na kartę" włączyło się samoczynnie
    > "ograniczenie roamingu do 250zł".

    Oj tam w Albanii ... Tydzień temu wracaliśmy z Arłamowa autkiem
    i poprosiłem żonkę żeby włączyła "janosika" na swoim fonie ;)
    - no i gdzieś na moment musiał ją złapać Ukraiński BTS
    co kosztowało "jedyne" 136 zł :/
    Za chwile dostała sms ze wykorzystano 40% limitu roamingu - tylko że już
    było po ptokach..

    Pozdro

  • 38. Data: 2023-08-28 22:03:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 21:24:31 UTC+2 Waldek napisał(a):
> [...]
    > co kosztowało "jedyne" 136 zł :/
    > Za chwile dostała sms ze wykorzystano 40% limitu roamingu - tylko że już

    Koronny argument za przyjęciem UA do UE ;>
    Albo pułapka na janosikowców.
    Na przyszłość - można wyłączyć "dane w roamingu"
    w smarkofonie z androidem.
    Albo po prostu roaming u operatora - tylko nie zapomnieć
    włączyć przef wyjazdem.
    U żony po zmianie na plush abo okazało się,
    że roaming domyślnie wyłączony - dowcipni.
    Tylko że już wtedy była w Finlandii.
    Dobrze, że to UE, to grzecznościowo małym
    kosztem włączyła na infolinii z telefonu koleżanki.
    W sumie to i ja mógłbym to załatwić,
    angażując jakąś koleżankę w PL - na moją prośbę,
    choć wszystkie hasła znałem, nie chcieli, bo "nie jestem pani".
    Tak jak odbiór listu z sądu - księgi wieczyste - w kiosku
    w tym ciekawym roku, gdy inpost wygrał na to przetarg.
    Pani w kiosku nie sprawdziła mi dowodu,
    mój list dała, ale tego dla żony nie chciała.
    Pytam: "a jakbym z koleżanką przyszedł to bym dostał?"

  • 39. Data: 2023-08-28 22:05:20
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 sierpnia 2023 o 20:18:00 UTC+2 cef napisał(a):

    > Aaa, bo pomyślałem tylko o wodzie podtynkkowo.
    > Na zewnątrz kształt nieistotny - ważne żeby w
    > środku półeczka była.

    No w sumie wystarczy żeby jakkolwiek się deska
    opierała na muszli, bo akurat rozstaw otworów w muszli
    i śrub mocujących w desce jest chyba taki sam
    niezależnie od kształtu - ale jakoś tak nie pasuje.

  • 40. Data: 2023-08-29 05:13:05
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > Koronny argument za przyjęciem UA do UE ;>
    > Albo pułapka na janosikowców.
    > Na przyszłość - można wyłączyć "dane w roamingu"
    > w smarkofonie z androidem.

    Ja mam jeszcze opcję: roaming krajowy.
    KJ