    From: A_Zet <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Placenie karta - ?
    Date: Mon, 26 Jan 2004 12:12:29 +0100

    Dnia Mon, 22 Sep 2003 18:33:00 +0200, "Alan"
    <n...@c...arbfgenqn.cy> napisał(a):

    >Witam!
    >Posidam karte Visa Electron z mBanku. Jako ze rzadko ja uzywam mam wiec
    >kilka pytan.
    >Czy karta visa Elctron mozna placic przez internet i czym rozni sie od
    >zwyklej karta "Visa"?

    mBank daje rowniez karty "zwykle karty Visa" ale tylko do platnosci
    internetowych. Musisz po prostu zglosic zapotrzebowanie na taka
    karte, wowczas nic nie bedzie stalo na przeszkodzie przy platnosciach
    internetowych. Ta VISA mBanku rozni sie tym od zwyklej, ze jest po
    prostu wirtualna, nie mozna nia dla odmiany placic w swiecie realnym,
    tylko wirtualnym. mBank daje kilka rodzajow kart VISA, poczawszy od
    podstawowej, swojej, do sponsorowanych przez firmy, na przyklad przez
    ksiegarnie Merlin, w ktorej wowczas dostajesz opust. Co oczywiscie
    nie przeszkadza placic nia innych naleznosci internetowych. W
    praktyce jest to subkonto eKonta.

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}