  • Data: 2004-04-10 12:25:32
    Temat: Re: "Płacę z Inteligo" - jakie warunki dla firmy?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik gasper napisał:

    > oferte wysłał mi Pan Michał Kędzia michal.kedzia{małpa}praktyka.mbank.pl
    > ja musze dochować tajemnicy bankowej ;)))

    Nie bede do niego pisal, bo mimo, ze bede sprzedawal przez Internet, to
    nie bede sie bawil w takie bzdury. Karty i basta.

    Swoja droga PolCard, eCard, Allpay, o zagranicznych CA nie wspominajac
    podaja swoje podstawowe prowizje i oplaty do ogolnej wadomosci. To mBank
    i Inteligo nie moga? Wstydza sie? ;-P

    Bartol