  • 1. Data: 2010-10-01 10:10:52
    Temat: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Z kilkoma osobami rozmawiałem na temat uśrednienia w zakupie funduszy i
    zaproponowałem taką zabawę. Wpłacacie co miesiąc pierwszego dnia
    miesiąca, a ja gwarantuje wam stopę zwrotu nie mniejszą niż 10% rocznie,
    ale decyduje iż przerywam zabawę po skończonym 1 lub 2 lub 3 lub 4 lub 5
    latach jesli ta stopa zostanie pokonana.
    Czyli wy odnosicie sukces i wypadacie z gry.

    Poszlibyście na to ? A wiecie ,że historycznie mam 100% wygraną w tej
    zabawie.

    Oto zasady planu:
    1) Wpłacasz dowolną sumę co miesiąc regularnie
    2) Jeśli po roku osiągasz więcej niż 10% stopę zwrotu, kończymy zabawę.
    Zabierasz wygrana. Jeśli nie osiągasz uczestniczysz w zabawie kolejny rok.

    Po 5 latach wszyscy odpadli z zabawy ale KAŻDY miał 10% rocznie.

    <http://www.inwestowanie.org.pl/i/2010/10/01/pewne-1
    0-rocznie-cud
    -matematyki/>

  • 2. Data: 2010-10-01 10:11:04
    Temat: Re: Pewne 10%, w funduszach akcyjnych
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Ten mechanizm już znamy. :-))))

    Oto instrukcja jego zastosowania dla kasyna. Gwarantuję wygranie 1000 zł.
    :-)
    Ruletka, obstawiasz kolory. Prawdopodobieństwo wygranej i przegranej jest
    równe i wynosi 48,65%. Obstawiasz np 1000. W razie wygranej zabierasz 2000
    zł i wychodzisz. Jeżeli przegrasz, to następny zakład obstawiasz podwójnie
    czyli 2000. Jeżeli wygrasz wychodzisz, jeżeli przegrasz obstawiasz razy dwa,
    czyli 4000 zł.

    Gwarantuję, że stosując go wygrasz.
    To, co zaproponowałeś to dokładnie to samo!!!
    Wstydź się teraz!
    ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2010-10-01 10:17:23
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-01 12:11, Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > przegrasz obstawiasz razy dwa, czyli 4000 zł.
    >
    > Gwarantuję, że stosując go wygrasz.
    > To, co zaproponowałeś to dokładnie to samo!!!

    Opisane w literaturze. "Strategia martyngałowa".
    Dlaczego ma się wstydzić?
    Dlaczego nie każesz się wstydzić wszystkim innym, którzy żyją z rynku
    kapitałowego?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2010-10-01 10:27:50
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> napisała:

> [...]
    >czyli 2000. Jeżeli wygrasz wychodzisz, jeżeli przegrasz obstawiasz razy dwa,

    A żebyś się nie zdziwił. W kasynach też ten sposób znają dlatego jest coś
    takiego jak "limit stołu", czyli maksymalna kwota jaką możesz obstawić.
    Więc jak ileś tam razy nie trafisz i dojdziesz do tego limitu to już nie
    będziesz mógł obstawić dwa razy więcej. A że kwota rośnie Ci wykładniczo
    to dojść do limitu wcale nie jest tak trudno.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2010-10-01 10:51:16
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Więc jak ileś tam razy nie trafisz i dojdziesz do tego limitu to już nie
    > będziesz mógł obstawić dwa razy więcej. A że kwota rośnie Ci wykładniczo

    Wcześniej przydarzy mi się limit portfela. :)

  • 6. Data: 2010-10-01 10:52:03
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jan Werbiński pisze:
> [...]
    > przegrasz obstawiasz razy dwa, czyli 4000 zł.
    >
    > Gwarantuję, że stosując go wygrasz.
    > To, co zaproponowałeś to dokładnie to samo!!!

    Twoj przykład bylby dobry gdybys wyznaczył KONCOWA liczbe zakrecen kołem
    czyli kapitał dajacy wygrana. Ja wyznaczyłem.

  • 7. Data: 2010-10-01 10:53:26
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Twoj przykład bylby dobry gdybys wyznaczył KONCOWA liczbe zakrecen kołem
    > czyli kapitał dajacy wygrana. Ja wyznaczyłem.

    Nie ma końcowej liczby i pewnej wygranej. Można mówić o prawdopodobieństwie.
    Jest pewna możliwość, że po kilkunastu zakładach nie wygrasz. Tak samo jak
    jest pewna możliwość bankructwa funduszu, defraudacji, bankructwa państwa,
    wojny itp.

  • 8. Data: 2010-10-01 10:53:39
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    SQLwiel pisze:

    > Opisane w literaturze. "Strategia martyngałowa".
    > Dlaczego ma się wstydzić?
    > Dlaczego nie każesz się wstydzić wszystkim innym, którzy żyją z rynku
    > kapitałowego?

    Strategia usredniania ma sens na instrumentach "o wartosci dodatniej"
    czyli takie ktore ZAWSZE wygrywaja. Nie dotyczy to akcji i futow. Gdyz
    akcje moga zejsc do zera. A fundusz nie.

  • 9. Data: 2010-10-01 10:54:48
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Opisane w literaturze. "Strategia martyngałowa".
    > Dlaczego ma się wstydzić?

    Przecież puściłem oczko: ;-)

    > Dlaczego nie każesz się wstydzić wszystkim innym, którzy żyją z rynku
    > kapitałowego?

    Właśnie!
    Wstydźcie się burżuazyjne hieny!
    :-)

  • 10. Data: 2010-10-01 12:01:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Podaj ile trzeba bedzie miec kasy na kolejna gre jesli 10 razy pod rzad
    zaliczymy wtope. Nie do zastosowania w realu ze wzgledu na nasza psyche i
    pojemnosc portfela.

    D.