  • Data: 2003-10-06 19:10:04
    Temat: Re: PekaoSA- professional ;-)
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Grzegorz Kasperek napisał:

    > sugerujesz, ze pani z banku nie musi umiec odrózniac kart ?
    > szkoda, ze nie wiedzialem tego wczesniej, robilbym wyplaty na karte z Makro
    >
    > PS
    > PekaoSA - to sa wszystkie litery na tej karcie

    Też zlikwidowałem konto w Pekao SA. I też te same problemy. Proste
    pytanie: co stoi na przeszkodzie, by elektronicznie anulować ważność
    wszelkich kart bankomatowych, pełnomocnictw itp. wydanych przez bank?
    Czemu trzeba je przynosić i przecinać? Jedyna odpowiedź: bank sobie nie
    radzi. Trzeba pamiętać, kto jest klientem, a kto bierze pieniądze za
    jego obsługę. W XXI wieku w końcu fachowej obsługi należy oczekiwać.
    Czemu 2 miesiące po zamknięciu rachunku, a pół roku po anulowaniu zleceń
    stałych nadal przychodzą do mnie listy z informacją, że bank nie może
    opłacić mojej faktury TPSA? Czemu (o czym już pisałem) w pisemnej
    odpowiedzi bank stwierdza, że mimo anulowania zleceń stałych (w tym
    opłaty TPSA) bank przez co najmniej 2 miesiące będzie nadal opłacał
    faktury TPSA, o ile nadejdą?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer