  • 11. Data: 2006-05-15 22:37:08
    Temat: Re: Pekao24 oplaty
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Miroo wrote:

    > Czy ktoś mógłby podać konkretne kwoty?
    > Nie dostałem jeszcze wyciągu, a bardzo interesuje
    > mnie podwyżka dla eurokonta plus.

    tyle wiem

    ------------

    wykonanie przelewu jednorazowego/cyklicznego/z data przyszła do innego banku
    poprzez serwis (dla Eurokonta Plus):
    - TelePekao (za pośrednictwem konsultanta) będzie pobierana opłata 1,00 PLN
    - PekaoInternet:0,50 PLN;
    Za wykonanie przelewu jednorazowego do innego banku poprzez serwis:
    - TelePekao (serwis automatyczny)/ PekaoSMS:0,50 PLN.

  • 12. Data: 2006-05-16 05:12:58
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

> [...]
    banku
    > poprzez serwis (dla Eurokonta Plus):
    > - TelePekao (za pośrednictwem konsultanta) będzie pobierana opłata 1,00

    Czyli zleceniea stałe złożone w banku wciąż gratis?
    Bo w Banku nie byli pewni.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 13. Data: 2006-05-16 05:37:43
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Maciej Loret wrote:
    > Witam.

    > banku
    > PLN
    >
    > Czyli zleceniea stałe złożone w banku wciąż gratis?
    > Bo w Banku nie byli pewni.

    Nie mam pojęcia.
    Ale w cuda nie wierzę.
    Raczej podpadną pod haslo "cykliczne".

  • 14. Data: 2006-05-16 07:39:01
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e4avqk$c75$4@inews.gazeta.pl...

    > - PekaoInternet:0,50 PLN;
    > - TelePekao (serwis automatyczny)/ PekaoSMS:0,50 PLN.

    A więc jednak :(
    Przyłączam się do grupy osób szukających alternatywy.
    Tylko jak długo u konkurencji będzie taniej? :(

    Miroo

  • 15. Data: 2006-05-16 07:45:55
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Raczej podpadną pod haslo "cykliczne".

    Mi chodzi o te niecykliczne.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 16. Data: 2006-05-16 07:51:25
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Miroo wrote:
    > Tylko jak długo u konkurencji będzie taniej? :(

    Śmiem twierdzić, że u konkurencji OD ZAWSZE jest taniej ;)
    Pekao zawsze był drogim bankiem.

  • 17. Data: 2006-05-16 07:58:14
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości

    > Śmiem twierdzić, że u konkurencji OD ZAWSZE jest taniej ;)
    > Pekao zawsze był drogim bankiem.

    Może i drogi ale dość wygodny. Dużo bankomatów,
    ma marmurki - więc jest na kogo nakrzyczeć w razie
    potrzeby, no i przelewy były gratis.
    Przy większej liczbie przelewów opłata się zwracała.

    Zastanawiam sięczemu ludzie narzekają na opłatę
    36pln za token w Lukasie. To opłata roczna?
    Przecież to wychodzi tylko 3 zł/ miesiąc, a wygoda
    chyba (?) dużo większa niż bez.

    Miroo

  • 18. Data: 2006-05-16 08:19:12
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Miroo wrote:
    > Może i drogi ale dość wygodny. Dużo bankomatów,
    > ma marmurki - więc jest na kogo nakrzyczeć w razie
    > potrzeby, no i przelewy były gratis.
    > Przy większej liczbie przelewów opłata się zwracała.

    Ja się pożegnałem z pekao jakieś 5-6 lat temu. W chwili obecnej nadal nie
    widze tam nic ciekawego.

    > Zastanawiam sięczemu ludzie narzekają na opłatę
    > 36pln za token w Lukasie. To opłata roczna?
    > Przecież to wychodzi tylko 3 zł/ miesiąc, a wygoda
    > chyba (?) dużo większa niż bez.

    Prawda jest taka, że obecnie banki zaczynaja powoli równać z prowizjami,
    wiec trzeba korzystać z kilku banków ;(
    Mam nadzieję, że jakiś czas pojawią sie porozumienia bankomatowe:
    http://www.cash-group.de/

    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/klienci_bankow
    _zaplaca_za_wygode_korzystania_z_internetu,display,2
    1050

  • 19. Data: 2006-05-16 10:03:48
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > Ja się pożegnałem z pekao jakieś 5-6 lat temu. W chwili obecnej nadal nie
    > widze tam nic ciekawego.

    Korzystam m.in. z doładowania prepaidów, z Przelewy24 na skypa.
    Przelewy, jak pisałem, bezpłatne (już niedługo) do innych polskich banków.
    Są też jakieś fundusze (nie korzystam). Bankomat mam pod blokiem
    plus bankomaty w każdym ogólnym hipermarkecie w moim mieście.
    W swoim czasie miałem też bankomat na uczelni.
    Wg mojej _subiektywnej_ oceny nie miałem wiele do zarzucenia.
    W ciągu tych chyba już z 8 lat popełnili tylko jeden błąd, który
    dość szybko i bez dyskusji poprawili. Jak czytam o problemach
    grupowiczów z innymi bankami to wcale mi się nie śpieszy do zmiany.

    Miroo

  • 20. Data: 2006-05-17 06:54:47
    Od: " Kay" <z...@g...pl>

    > Korzystam m.in. z doładowania prepaidów, z Przelewy24 na skypa.
    Przelewy24 to nie pekao tylko spólka cywilna bodajze z okolic Poznania ;-)

    > W ciągu tych chyba już z 8 lat popełnili tylko jeden błąd, który
    > dość szybko i bez dyskusji poprawili. Jak czytam o problemach
    > grupowiczów z innymi bankami to wcale mi się nie śpieszy do zmiany.

    Najwiekszy syf w peksie to byla podwyzka oplat za konta sprzed kilku lat pod
    plaszczykiem dodania obligatoryjnych ubezpieczen. Podwyzka byla rzedu 40-50%.
    No i niestety nie maja mozliwosci zniesienia oplat za prowadzenie rachunku :-(
    Np. W Millennium maja rachunek Premium (odpowiednik Eurokonta +), ktory
    kosztuje 15 PLN za miesiac a m.in. wszystkie przelewy przez Internet i
    zlecenia stałe są gratis. Ale oplate za rachunek mozesz sobie jako aktywny
    klient zniesc - wystarczy np. miec ichnia kredytowke i robic nia transakcje
    za tysiaka miesiecznie - wtedy z awtomata oplata sie nie pobiera.

    Pozdro

    K.