  • 1. Data: 2006-05-12 18:51:06
    Temat: Pekao24 oplaty
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    Co z tymi oplatami za przelewy? Dlaczego na zadnej stronie nie ma konkretnej
    informacji o prowizjach? Cos mi to zartem zalatuje...

  • 2. Data: 2006-05-12 19:05:50
    Temat: Re: Pekao24 oplaty
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Marek Ciszewski <sp**yogin**am@astercity.net> wrote:
    > Co z tymi oplatami za przelewy? Dlaczego na zadnej stronie nie ma
    > konkretnej informacji o prowizjach? Cos mi to zartem zalatuje...

    Zadnej to znaczy jakiej? Bank istotnie nie informuje. Jak nie wierzysz, to
    zadzwon na infolinie i sie dowiedz jesli uwazasz ze to zart. Nie prosciej?

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 3. Data: 2006-05-12 19:38:16
    Od: "ullaaa" <a...@w...ce>

    http://tiny.pl/gpg7 ?

    --
    ula mówi ahoj // ullaaa na op.pl // dżidżi: 3234801

  • 4. Data: 2006-05-12 19:40:17
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marek Ciszewski napisał:
    > Co z tymi oplatami za przelewy? Dlaczego na zadnej stronie nie ma
    > konkretnej informacji o prowizjach? Cos mi to zartem zalatuje...

    Przesyłali informację listem poczty z trąbką. Gdyby nie to, że gdzieś
    zapodziałem ten kawałek papieru z informacją to bym zeskanował i
    umieścił na WWW jako dowód.

    K.

  • 5. Data: 2006-05-12 22:52:08
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Marek Ciszewski wrote:
    > Co z tymi oplatami za przelewy? Dlaczego na zadnej stronie nie ma konkretnej
    > informacji o prowizjach? Cos mi to zartem zalatuje...

    Nie jest to żart.
    Informacja na stronie pojawi się 1 czerwca, bo wtedy zostaną one
    wprowadzone.
    Do tej pory nie chcą straszyć klientów, a ci co mają już konto dostali
    informację z wyciągiem.

  • 6. Data: 2006-05-13 01:24:56
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    ullaaa wrote:

    > http://tiny.pl/gpg7 ?

    Będzie nieaktualne od 1 czerwca

  • 7. Data: 2006-05-13 15:38:26
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Informacja na stronie pojawi się 1 czerwca, bo wtedy zostaną one
    > wprowadzone.

    Dobrze , że nie napisano którego roku. :((

    > Do tej pory nie chcą straszyć klientów, a ci co mają już konto dostali
    > informację z wyciągiem.

    Mój wyciąg gdzieś się zapodział, chociaż pierwszą stronę znalazłem w ogródku
    przed domem.
    Uważam, że polityka informacyjna jest wiele metrów pod mułem... :(((
    I czas się będzie z nimi pożegnać.
    Niestety specjalnej alternatywy nie ma, więc trzeba będzie zrezygnować z
    komfortu. Za to na pewno będzie trochę taniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 8. Data: 2006-05-13 17:37:03
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    Maciej Loret napisał(a):
> [...]
    > przed domem.
    > Uważam, że polityka informacyjna jest wiele metrów pod mułem... :(((
    zgadzam się z tobą!

    > Niestety specjalnej alternatywy nie ma, więc trzeba będzie zrezygnować z
    > komfortu. Za to na pewno będzie trochę taniej.
    może mBank?

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 9. Data: 2006-05-13 18:50:18
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > może mBank?

    Mam. Ale oprócz bankomatów BZWBK, przyjmowania wpłat od osób, które mają
    jedyne konto w mBanku (i dzięki temu darmowe przelewy) i brakiem kosztów za
    utrzymanie konta, to niczym specjalnym się nie wybija nad Eurokonto+Pekao24.
    Na razie chyba zostawię tylko mBank i będę się mordował z przelewami... :((

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 10. Data: 2006-05-15 12:00:58
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    In message 4464d3be$0$22579$f...@m...aster.pl, Marek Ciszewski
    <sp**yogin**am@astercity.net> wrote:
    > Co z tymi oplatami za przelewy? Dlaczego na zadnej stronie nie ma
    > konkretnej informacji o prowizjach? Cos mi to zartem zalatuje...

    Czy ktoś mógłby podać konkretne kwoty?
    Nie dostałem jeszcze wyciągu, a bardzo interesuje
    mnie podwyżka dla eurokonta plus.

    Miroo