  • 1. Data: 2008-03-12 15:16:14
    Temat: Pekao SA - rezygnacja, można poleconym?
    Od: k...@g...com

    Witam,

    Zostałem przeniesiony z BPH i w tej chwili chciałbym zrezygnować z
    tego konta.
    Sytuacja wygląda tak, że mają jakiś stary numer telefonu do mnie i
    przez to nie mogę nawet aktywować karty kodów, muszę pojechać do
    oddziału 40km dalej - pracują do 16 więc pani zasugerowała żebym wziął
    dzień wolny w pracy... niedoczekanie! Wg jej wyjaśnienia, nie mogę
    zrezygnować z konta przy pomocy listu poleconego.

    Pytanie moje do Was: czy faktycznie nie mogę zrezygnować zdalnie?
    Czy gdybym wybrał wszystkie środki z bankomatu, będzie łatwiej (nie
    musieliby wówczas przelewać większej kwoty na inne konto)?

  • 2. Data: 2008-03-12 17:39:42
    Temat: Re: Pekao SA - rezygnacja, można poleconym?
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    g.googlegroups.com...
> [...]
    > Czy gdybym wybrał wszystkie środki z bankomatu, będzie łatwiej (nie
    > musieliby wówczas przelewać większej kwoty na inne konto)?

    Możesz. Nie wierz byle pindzie z infolinii. Każdą umowę zawsze można
    wypowiedzieć na piśmie.
    Podpis musi się zgadzać ze wzorem podpisu.
    Wyślij za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Pozdr.
    k.

  • 3. Data: 2008-03-12 18:12:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k...@g...com wrote:
> [...]
    > Czy gdybym wybrał wszystkie środki z bankomatu, będzie łatwiej (nie
    > musieliby wówczas przelewać większej kwoty na inne konto)?

    Możesz.
    Wyślij im poleconym i niech się idą bując.
    W rezygnacji napisz na jakie konto maja ci przeslac reszte kasy i juz.

  • 4. Data: 2008-03-12 18:15:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kashmiri wrote:

> [...]
    > wypowiedzieć na piśmie.
    > Podpis musi się zgadzać ze wzorem podpisu.
    > Wyślij za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.

    Dokładnie. Najskuteczniejszą metodą na usadzenie paniusi jest
    powiedzenie, ze sie mieszka w Australi i przyjazd do Polski nie wchodzi
    w grę.
    Wówczas kupę rzeczy daje sie załatwić nawet faksem mimo, że normalnie
    się nie daje.
    Ja faksem zezłomowałem samochód.

  • 5. Data: 2008-03-12 18:52:22
    Od: "Piotr C." <k...@g...com>

    witek wrote:
    > Możesz.
    > Wyślij im poleconym i niech się idą bując.
    > W rezygnacji napisz na jakie konto maja ci przeslac reszte kasy i juz.

    Dzięki. Jutro wysyłam.

    pozdr.