    From: g...@s...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao SA] Lokaty walutowe a prowizja
    Date: 25 Nov 2004 10:40:14 +0100

    > Zaniepokojony informacjami o nowych prowizjach od walutowych rachunków
    > bieżących w ubiegłym tygodniu zadzwoniłem na ifolinię. Dowiedziałem
    > się, że:
    > 1. Rachunki walutowe bieżące dzielą się na:
    > - "normalne",
    > - "techniczne" - związane z lokatami
    > 2. Od rachunków "technicznych" prowizje nie będą pobierane.
    > 3. Jeśli ktoś ma lokaty i rachunek "zwykły" to powinien wypowiedzieć
    > umowę rachunku bieżącego - wtedy zostanie mu założony rachunek
    > "techniczny" do lokaty.
    >
    > Nie udało się dowidzieć:
> [...]

    Niestety nie potrafię pomóc i wyjaśnić różnicy i całego tego zamieszania z
    prowizjami ale może wystarczy napisać podanie/wniosek żeby obsługa PKOSA
    wyjaśniła na czym polega owa różnica ... (LOL)

    Bank PKOSA zdaje sie być oparty o system podań ... wywnioskowałem to po wątku
    "Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA"

    George