  • 1. Data: 2011-07-08 11:19:45
    Temat: Pekao Mój Biznes FX i dziwne saldo
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    W niedużej firmie jest od niedawna pakiet Mój Biznes FX Pekao SA. Miało
    nie być opłat za rachunek w EUR i 3 przelewy w miesiącu bezpłatne. Po
    miesiącu z wykonanych wpłat, przelewów i opłat za przelewy OUR wynika, że
    na rachunku powinno być około 35 EUR tymczasem jest -9 EUR. Przyszło
    właśnie upomnienie. W historii rachunku nie widać niczego oprócz tych
    operacji o których wiemy. Infolinia nie potrafi nic powiedzieć, bo
    "dostęp do stanu rachunków będą mieli dopiero po niedzieli"

    Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym bankiem i potrafi wysnuć jakąś
    sensowną hipotezę gdzie wcięło te kilkadziesiąt EUR?

  • 2. Data: 2011-07-17 08:00:35
    Temat: Re: Pekao Mój Biznes FX i dziwne saldo
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2011-07-08 13:19, jureq pisze:
    > W niedużej firmie jest od niedawna pakiet Mój Biznes FX Pekao SA. Miało

    Jeżeli wpłaty gotówki nie są najważniejszym priorytetem to może lepszą
    ofertą byłby rachunek w Meritum?

    http://www.meritumbank.pl/korporacyjni/rachunki/paki
    et-waluty#r,main,selectedTab=1868

    Darek