    From: RS <r...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pekao] Jak mi sfinansowali drugie zapytanie do BIK
    Date: Mon, 12 Feb 2007 20:42:52 +0100

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Jakieś pół roku temu starałem sie o kredyt hipoteczny, między innymi w
    > Pekao SA.
    > Kredyt ostatecznie wziąłem gdzie indziej, między innymi dlatego, że tuż
    > przed podpisaniem umowy, bank powiedział, że nie mogą mi dać takiej
    > marży jaką chciałem, a ja mylnie zrozumiałem panią z którą cały kredyt
    > załatwiałem. Było minęło. Trochę się zdziwiłem, gdy w styczniu przyszło
    > przypomnienie o spłacie raty (z samymi zerami, żeby było śmieszniej),
    > ale załatwiłem to telefonem.
    >
    > Nieco później, wysłałem zapytanie do BIK na swój temat. Jakież było moje
> [...]
    W Pekao mają chyba największy bajzel (żeby nie napisać dobitniej). Swego
    czasu miałem u nich konto, które zostało "zlikwidowane" po uruchomieniu
    rachunku w innym banku. Mocno zdziwiłem się gdy miesiąc później dostałem
    wyciąg na którym były: zlecenie stałe oraz ubezpieczenia kart
    płatniczych z których także wcześniej zrezygnowałem. Sytuacja została
    wyjaśniona, dostałem na tę okoliczność notatkę służbową potwierdzającą
    zamknięcie konta i brak jakichkolwiek należności wobec banku. Pół roku
    później otrzymałem standardową kartę do konta, a rok później taką samą
    otrzymała moja żona. Wtedy zażądałem usunięcia moich danych osobowych z
    bieżących rejestrów banku i wszystko się uspokoiło :)

    R.S.