  • 1. Data: 2010-01-07 08:25:47
    Temat: [PRESS] Bankomaty biometryczne od wiosny w Polsce
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,74274
    83,Mam_gotowke_w_jednym_palcu.html?utm_source=Nlt&ut
    m_medium=Nlt&utm_campaign=856991

    Nie linie papilarne, a wzór naczyń krwionośnych.
    Czyli, nie nalezy się zacinać w "drogocenny" palec ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2010-01-07 13:54:24
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    "J_K_K" pisze
    > Nie linie papilarne, a wzór naczyń krwionośnych.

    Chodzi m.in. o to że palec ma być "żywy" a nie pożyczony na chwilę od
    zaskoczonego w bramie właściciela. ;-)
    Na YT sa filmiki jak przechytrzyć czytnik linii papilarnych za pomocą
    galaretki spożywczej.

  • 3. Data: 2010-01-07 16:13:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 14:54:24 +0100, Marcepan napisał(a):

    > Chodzi m.in. o to że palec ma być "żywy" a nie pożyczony na chwilę od
    > zaskoczonego w bramie właściciela. ;-)

    Może być pożyczony razem z właścicielem, wystarczy odpowiedni
    "argument"...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2010-01-07 17:50:18
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-01-07 17:13, Borys Pogoreło pisze:
    > Może być pożyczony razem z właścicielem, wystarczy odpowiedni
    > "argument"...

    Kolejny... A co stoi na przeszkodzie dać w ryj po odejściu od bankomatu
    "na pin"?

    --
    Raf

  • 5. Data: 2010-01-07 20:30:35
    Temat: Re: Bankomaty biometryczne od wiosny w Polsce
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 7 Sty, 09:25, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,74274
    83,Mam_gotowke_w_...

    Innym ciekawym elementem jest, że te bankomaty (do zasiłków itp) mają
    wypłacać także bilon..:)

  • 6. Data: 2010-01-07 21:49:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcepan" hi4p3c$hnl$...@i...gazeta.pl

    > Chodzi m.in. o to że palec ma być "żywy" a nie pożyczony na chwilę od zaskoczonego
    w bramie właściciela. ;-)

    Zarekwirowany. Jeśli będzie pożyczony, to będzie raczej żywy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-01-10 20:35:29
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Marcepan napisał(a) w wiadomości: ...
    >"J_K_K" pisze
    >
    >Chodzi m.in. o to że palec ma być "żywy" a nie pożyczony na chwilę od
    >zaskoczonego w bramie właściciela. ;-)

    Przykład "pożyczenia", właściwie zrabowania siatkówki oka był w filmie
    "Demolition Man" z Sylwkiem S. w roli głównej (to nie on pożyczał...)
    Co ciekawe przedstawiono tam obraz cywilizacji, zauroczonej maniackim
    pragnieniem bezpieczeństwa, totalnym podglądacwem i unikania przemocy
    za wszelką cenę.

    Do czego teraz dążymy...

    Arek

  • 8. Data: 2010-01-10 20:56:13
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >Co ciekawe przedstawiono tam obraz cywilizacji, zauroczonej maniackim
    >pragnieniem bezpieczeństwa, totalnym podglądacwem i unikania przemocy

    Zapomniałem dodać, że na filmie zwyciężyła sprawiedliwość i normalność.
    W rzeczywistości tylko sprawiedliwość - odtwórca roli "złego",
    Wesley Snipes dostał 3 lata więzienia (bez zawieszenia) za podatki.

    Arek

  • 9. Data: 2010-01-11 22:08:56
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-01-10 21:56, Arek wrote:

    > Zapomniałem dodać, że na filmie zwyciężyła sprawiedliwość i normalność.
    > W rzeczywistości tylko sprawiedliwość - odtwórca roli "złego",
    > Wesley Snipes dostał 3 lata więzienia (bez zawieszenia) za podatki.

    A ktoś czytał Limes inferior Zajdla ? Przecież on te portmonetki
    elektroniczne wymyslił w 80 roku...

    witrak()

  • 10. Data: 2010-01-11 22:12:12
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości grup
    ..

    > A ktoś czytał Limes inferior Zajdla ? Przecież on te portmonetki
    > elektroniczne wymyslił w 80 roku...

    Nawet i bez tego to chyba najlepsza polska książka z nurtu socjologicznej
    s-f.

    Tylko Zerowców u nas we władzach jak na razie niewielu. :)