  • 1. Data: 2009-03-01 20:17:08
    Temat: POLBANK-pomocy
    Od: "Anna R." <a...@o...pl>

    witam

    miałam wydany certyfikat do polbank24 na moim komputerze stacjonarnym w domu

    niestety poniewaz zuzył sie moralnie po prostu dałam go dziecku a sobie
    kupiłam laptopa

    co teraz trzeba zrobic żebym mogła korzystać z polbank24 na nowym komputerku

    jakie hasła będą potrzebne mam wszystko: hasło 1 hasło 2

    czy załatwię to dzwoniąc na infolinię czy musze zrobic to sama

    jaka jest procedura

    POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2009-03-01 23:12:15
    Temat: Re: POLBANK-pomocy
    Od: k...@o...pl

    On 1 Mar, 21:17, "Anna R." <a...@o...pl> wrote:

    > co teraz trzeba zrobic żebym mogła korzystać z polbank24 na nowym komputerku
    > jakie hasła będą potrzebne mam wszystko: hasło 1 hasło 2

    Możesz odwołac certyfikat, ale jeśli zakładałaś tylko jeden to nie
    musisz.
    Po prostu korzystając z hasła nr. 2 pobierasz nowy certyfikat, tak
    samo jak za pierwszym razem.

    Jeśli zakładałaś już dwa certyfikaty musisz jeden odwołać. (magiczne
    hasło do wyszukiwarki certyfikatów:
    pięć spacji między imieniem i nazwiskiem - albo nazwiskiem i imieniem
    nie pamiętam, będzie też potrzebne hasło do odwołania certyfikatu
    które podałaś przy jego zakładaniu)

    Trudniej jeśli hasło nr.2 straciło ważność (nie wiem czy tak się może
    stać) wtedy musisz wziąć z banku nową kopertę.

  • 3. Data: 2009-03-02 03:14:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    >
    > Trudniej jeśli hasło nr.2 straciło ważność (nie wiem czy tak się może
    > stać) wtedy musisz wziąć z banku nową kopertę.

    Jeśli IP to samo to chyba nie trzeba od nowa?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-02 06:30:48
    Od: BK <b...@g...com>

    On 2 Mar, 04:14, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Jeśli IP to samo to chyba nie trzeba od nowa?
    >
    > --
    > animka

    A co ma do tego IP? ;)

    Certyfikat jest instalowany na komputerze, nie podpinany pod konkretne
    IP na jakims serwerze.

  • 5. Data: 2009-03-02 16:03:42
    Od: Sławomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp>

    i na koniec nie zapomnij usunąć certyfikat z komputera dziecka :)

  • 6. Data: 2009-03-02 23:28:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sławomir Mateuszczyk" goh015$k5m$...@i...gazeta.pl

    >i na koniec nie zapomnij usunąć certyfikat z komputera dziecka :)

    Dzieci są zdolniejsze i bardziej wytrwałe od dorosłych, ale nie
    należy wyolbrzymiać problemu -- szansa na przelanie poprzez net
    z Polbanku jest znikomo mała. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2009-03-03 21:06:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    BK pisze:

    > Certyfikat jest instalowany na komputerze, nie podpinany pod konkretne
    > IP na jakims serwerze.

    Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie
    musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-03-04 17:49:12
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

    > Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie
    > musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.

    IP nie ma nic do rzeczy. Po to jest certyfikat, że system banku identyfikuje
    dany komputer po certyfikacie, a nie po IP. Musiałaś zainstalować certyfikat
    wcześniej.

    (Zresztą identyfikacja po IP to byłby absurd, zwłaszcza w przypadku dużych
    sieci osiedlowych, gdzie wszyscy użytkownicy mają ten sam zewnętrzny IP).

    k.

  • 9. Data: 2009-03-04 19:15:23
    Od: BK <b...@g...com>

    On 3 Mar, 22:06, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Ja sobie skopiowałam swój certyfikat, mam go na płytce cd-rom, ale nie
    > musialam z niego skorzystać na drugim komputerze, bo mam to samo IP.
    >
    > --
    > animka

    A swistak siedzi i zawija. O ile mozna certyfikat mozna faktycznie
    skopiowac na inny nosnik niz hdd kompa [cd/pendrive] to ip nie ma tu
    nic do rzeczy.

  • 10. Data: 2009-03-04 22:27:39
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    kashmiri pisze:
> [...]
    > dany komputer po certyfikacie, a nie po IP. Musiałaś zainstalować certyfikat

    Widocznie jest do rzeczy bo na nowym komputerze instalowałam wszystko od nowa!

    > (Zresztą identyfikacja po IP to byłby absurd, zwłaszcza w przypadku dużych
    > sieci osiedlowych, gdzie wszyscy użytkownicy mają ten sam zewnętrzny IP).

    Tego już nie wiem. Zapytaj w banku o konkrety i nie gdybaj.

    --
    animka